Terug

Factuur onterecht

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. D.

Naar: Digi

22/12/2025

Dag Zoals vele eerdere communicatie waren er problemen met nummeroverdracht die maar bleef duren Uiteindelijk kreeg ik mail en werkte QR code niet Meermaals met jullie contact opgenomen MAAR veelal zonder reply en oplossing Toen die uiteindelijk is opgelost en ik meer dan week NIET bereikbaar was had ik ondertussen al elders prepaid moeten kopen en extra kosten doen Ik heb tevens gekeken om abonnement terug elders over te zetten zodra ik actief was waar dit op paar minuten in orde was Dus echt gebruik gemaakt heb ik dus niet van jullie netwerk Veel miserie gehad dat wel Daarom wil ik de volledige kwijtschelding van deze factuur en dat jullie alles stopzetten want er staat bij mijn producten nog steeds iets actief waar ik dus niks met ben en nummer zelfs niet ken Ik had jullie eerder al week gegeven om recht te zetten....de tweede week is ondertussen ook al gepasseerd en herinnering factuur ontvangen Kevin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform