Sinds 13 september, bij aankomst in Spanje, kan ik met de DIGI Simkaart niet internetten, en niet gebeld worden. Na een 10-tal meldingen, en antwoorden naast de kwestie, probleem niet opgelost. Ik krijg geen technisch bekwaam iemand aan de lijn, die het probleem zou kunnen oplossen. Probleem zit bij de verbinding Movistar Spanje en Digi België. De care lijn mag me niet doorschakelen naar de techniekers. In een boodschap hadden ze me zelfs gemeld dat in Spanje enkel Orange netwerk beschikbaar is voor DIGI Sim kaarten, maar een ander bericht deelde me mee dat ook Movistar Spanje beschikbaar is. Alles geprobeerd. Sim kaart op ander toestel ... zelfde probleem. Maar met Sim kaart Digi Spanje, op dezelfde plaats en in hetzelfde toestel ... geen enkel probleem. Dus DIGI ... los aub de problemen op, en kom niet af dat het een probleem is van niet de juiste APN instellingen. Bij mijn vorige provider, Mobile Vikings, werkte hier alles perfect. Het is nu de 10e dag dat ik geen oproepen kan ontvangen, en er is nog steeds geen oplossing in zicht