DIGI 320546561
Geachte mevrouw Congiu,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uw dossier opnieuw laten nakijken door ons facturatieteam. U geeft aan dat u op 5/09/2025 een aanvraag tot stopzetting van uw contract hebt ingediend. In onze systemen vinden wij echter geen geregistreerde aanvraag of verwerking van een dergelijke annulatie op die datum terug.
Daarnaast tonen de facturen aan dat er na deze datum nog duidelijk verbruik werd geregistreerd. Ook werd eind september een SIM-swap uitgevoerd, wat bevestigt dat de SIM-kaart verder actief werd gebruikt. Hierdoor bleef het abonnement automatisch actief en bleven de kosten doorlopen.
Aangezien er volgens onze administratie geen stopzettingsverzoek is geregistreerd en het abonnement actief werd gebruikt, kan ons facturatieteam niet akkoord gaan met uw vraag tot rechtzetting.
Wij blijven ter beschikking voor verdere vragen.
Referentie:
Met vriendelijke groet,
Sokayna
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Belgium
T: +32 2 870 4141E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles