Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met bezorging
Beste, Op 30 december 2023 heb ik een abonnement op De Tijd genomen. Dat abonnement voorziet onder andere in de bezorging van de papieren versie van de zaterdagskrant. Tot dusverre heb ik deze echter nog niet mogen ontvangen, ondanks herhaalde klachten bij de abonnementenadministratie van De Tijd. De zaterdagkrant is ook niet nagezonden, terwijl ik daar wel om verzocht heb. Ook is er van De Tijd geen passende compensatie geboden.
Stopzetting abonnement
Beste, tot nu toe was ik abonnee van De Tijd met een docentenabonnement (69.75€/trimester).Blijkbaar is dit abonnement verlopen en word ik nu 142.5€/trimester aangerekend. Dat wens ik niet.Ik heb dan ook gebeld met de abonnementendienst om dit abonnement te stoppen maar blijkbaar kan dit niet aangezien ik een aantal dagen voor de vervaldatum had moeten opzeggen.Dat betekent dus dat ik zelf had moeten bijhouden dat het abonnement op vervaldatum gekomen was (na 4 jaar!!) en dat er een wijziging in het bedrag kwam !!!Ik word nu verplicht minstens nog een trimester aan nieuwe voorwaarden abonnee te blijven.Dit vind ik zeer onrechtvaardig en een krant als De Tijd onwaardig!Ik herhaal dat ik:- ofwel abonnee wil blijven aan de vroegere voorwaarden- ofwel ONMIDDELLIJK het abonnement wil stopzetten zonder nog één volledig trimester te betalen (bvb nog één maand betalen).Ik zal niet nalaten collega's van deze oneerlijke praktijken op de hoogte te houden en protesteer ertegen met klem.Zonder hoogachting,Een ontevreden klant
Kan abonnement niet opzeggen
Beste Ik zou mijn abonnement op De Tijd willen opzeggen. Ik heb geen tijd meer om deze krant te lezen. Op de website staat duidelijk dat dit abonnement elk moment kan stopgezet worden. Ik heb de de klantendienst gecontacteerd met de vraag om mijn abonnement stop te zetten. De klantendienst zegt dat dit pas vanaf juni 2023 kan. Een opzeggingsperiode van een jaar is onaanvaardbaar. Ik wil dat het contract met onmiddelijke ingang gestopt wordt, zoals in overeenstemming met de voorwaarden zoals op de website van De Tijd vermeld. Met vriendelijke groeten,Ann
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten