Terug

Kan abonnement niet opzeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: De Tijd

28/04/2022

Beste Ik zou mijn abonnement op De Tijd willen opzeggen. Ik heb geen tijd meer om deze krant te lezen. Op de website staat duidelijk dat dit abonnement elk moment kan stopgezet worden. Ik heb de de klantendienst gecontacteerd met de vraag om mijn abonnement stop te zetten. De klantendienst zegt dat dit pas vanaf juni 2023 kan. Een opzeggingsperiode van een jaar is onaanvaardbaar. Ik wil dat het contract met onmiddelijke ingang gestopt wordt, zoals in overeenstemming met de voorwaarden zoals op de website van De Tijd vermeld. Met vriendelijke groeten,Ann

Berichten (5)

De Tijd

Naar: A. V.

28/04/2022

----------------------------------------------Lien De Decker, 28 apr. 2022 12:08 CESTGeachteBedankt voor uw bericht.We hebben dit even nagekeken en mevrouw heeft in december een abonnement afgesloten met een overeenkomst van 18 maand.Klant was hiervan op de hoogte , daardoor dat de einddatum pas 20/06/2023 is.Heeft zich in geschreven voor het feestaanbod bij De Tijd.Heeft dit abonnement dan zelf ook persoonlijk via de website aangemaakt.Hebt u nog verdere vragen? Dan mag u ons altijd contacteren via het gratis nummer 0800/55 150 (maandag tem vrijdag: 8u - 16u, zaterdag: 8u - 12u).Met vriendelijke groetenLien De DeckerLezersservice De TijdDe Belegger----------------------------------------------Klachtenbox, 28 apr. 2022 11:43 CEST [3M70VY-GWVV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [3M70VY-GWVV]

A. V.

Naar: De Tijd

28/04/2022

Kan u mij het contract overmaken zodat ik kan zien welke voorwaarden er waren en wat ik ondertekend heb, aub. Momenteel vind ik geen getekend contract terug in mijn account. Met vriendelijke groeten Ann

De Tijd

Naar: A. V.

29/04/2022

----------------------------------------------Kay, 29 apr. 2022 08:18 CESTGeachteBedankt voor uw bericht.Graag bevestigen wij dat uw aanvraag volledig opgevolgd en behandeld zal worden door onze lezersservice.Fijne dag verder.Hebt u nog verdere vragen? Dan mag u ons altijd contacteren via het gratis nummer 0800/55 150 (maandag tem vrijdag: 8u - 16u, zaterdag: 8u - 12u).Met vriendelijke groetenKayLezersservice De TijdDe Belegger----------------------------------------------Klachtenbox, 28 apr. 2022 15:59 CEST [8DR8PX-9EL4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [8DR8PX-9EL4]

A. V.

Naar: De Tijd

11/05/2022

Kan u mijn vorige vraag verder opvolgen, aub: Kan u mij het contract overmaken zodat ik kan zien welke voorwaarden er waren en wat ik ondertekend heb, aub. Momenteel vind ik geen getekend contract terug in mijn account. Met vriendelijke groeten Ann

De Tijd

Naar: A. V.

12/05/2022

----------------------------------------------Jonathan Busselot, 12 mei 2022 12:48 CESTGeachteBedankt voor uw bericht.Graag bevestigen wij dat uw aanvraag volledig opgevolgd en behandeld zal worden door onze lezersservice.Hebt u nog verdere vragen? Dan mag u ons altijd contacteren via het gratis nummer 0800/55 150 (maandag tem vrijdag: 8u - 16u, zaterdag: 8u - 12u).Met vriendelijke groetenJonathan BusselotLezersservice De TijdDe Belegger----------------------------------------------Klachtenbox, 11 mei 2022 17:42 CEST [KZL6P4-RYM7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [KZL6P4-RYM7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform