----------------------------------------------Ademar Berbiers, 26 jan 2024 08:16 CETGeachte heer HerijgersBedankt voor uw bericht.Wij hebben uw klacht over de leveringen van De Tijd goed ontvangen.Alvast onze excuses voor het ongemak. U zult hiervoor dan ook een compensatie ontvangen door de bijkomende kost van de papieren weekendkranten in mindering te brengen op eerstvolgende factuur.Eveneens werden de verloren edities opgegeven om na te sturen, indien voorradig mag u deze op één van volgende leveringsdata ontvangen.Uiteraard hebben wij dan ook intern onderzoek nagevraagd bij de distributeur om uw leveringsproblemen op te lossen.Hopende bij onze melding uw bedeling spoedig wordt geregulariseerd.In tussentijd zeker nog een fijne dag verder.Hebt u nog verdere vragen? Dan mag u ons altijd contacteren via het gratis nummer 0800/55 150 (maandag tem vrijdag: 8u - 16u, zaterdag: 8u - 12u).Met vriendelijke groetenAdemar BerbiersLezersservice De TijdDe Belegger----------------------------------------------Klachtenbox, 25 jan 2024 09:11 CET [LDPP5D-LWKVJ]   [LDPP5D-LWKVJ]