Meest recente klachten

L. D.
21/06/2025

Voorschotfactuur

Geachte mevrouw/heer, Op 13/06/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 146.29. Dat moet echter een vergissing zijn: Ik heb een energiecontract bij Energie.be voor gas en electriciteit. Ik betwist die factuur (die ik intussen heb betaald) dan ook en vraag u om ze na te kijken. zie documenten in de bijlagen. Alvast bedankt Met vriendelijke groet,

Afgesloten
L. D.
24/05/2025

Betalingsprobleem

Beste, Op 17/05/2025 heb ik een mail gestuurd naar collection.energy@dats24.be met de vraag om een afbetalingsplan uit te werken van mijn openstaande facturen maar tot op heden nog geen antwoord op gekregen, vandaar dat ik via deze weg eens probeer. Zou het mogelijk zijn om een afbetalingsplan (voor 12 maanden) uit te werken van mijn openstaande facturen (zie bijlagen)? klantnummer: 03290981 & 1084065 Alvast bedankt

Opgelost
G. V.
21/03/2024

Probleem met terugbetaling creditnota na afrekeningsfactuur

Beste, ik ben klant bij DATS24 voor levering gas/elektriciteit sinds 16/01/2023. Op 23/02/2024 ontving ik de afrekeningsfactuur van de periode 16/01/2023 tot 01/02/2024. Dit was een creditnota van liefst 5.742,80 EUR. De vervaldatum van deze creditnota was 12/03/2024. Ik heb nog geen geld ontvangen. Ik heb sinds die vervaldatum dagelijks getelefoneerd met de klantendienst. Eerst klonk het dat het tot drie dagen zou kunnen duren voor terugbetaling. Vanaf maandag 18/03 klonk het dat het een probleem was dat die dag zou opgelost worden (en dat het geld dus ten laatste 20/03 op rekening zou staan). Nog steeds niets ontvangen. Gisteren klonk het dat er een probleem was en dat ze verder niets konden zien. Ik heb via Facebook DATS24 aangesproken, zij zouden me heel spoedig laten contacteren. Ik heb vandaag een aangetekende ingebrekestelling gestuurd.

Afgesloten
C. T.
28/12/2023

Terugbetaling onterecht geïnd bedrag

Beste, ik tankte op 25/11 CNG te Schoten. Ik kreeg geen gas wel rekening van 290,03€ welke onmiddellijk van de rekening ging. Na verschillende mails en telefoontjes geen actie tot betaling. Op 4/12 mail gekregen dat het geld ging terug gestort worden doch op 28/12 nog steeds niets gezien op mijn rekening.

Opgelost
P. L.
24/07/2023

Er wordt zomaar iets €60 afgeschreven

Er werd zomaar €,61 afgeschreven terwijl ik niet had getankt (EV)Ik heb gebeld en kreeg als antwoord dat ik maar op de site moest kijken.Toen een kwade mail gestuurd maar geen reactie

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform