Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. D.

Naar: DATS 24

24/05/2025

Beste, Op 17/05/2025 heb ik een mail gestuurd naar collection.energy@dats24.be met de vraag om een afbetalingsplan uit te werken van mijn openstaande facturen maar tot op heden nog geen antwoord op gekregen, vandaar dat ik via deze weg eens probeer. Zou het mogelijk zijn om een afbetalingsplan (voor 12 maanden) uit te werken van mijn openstaande facturen (zie bijlagen)? klantnummer: 03290981 & 1084065 Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform