Beste,Deze klant werd de tankbeurt volledig terugbetaald (incl wat werd getankt), de vergoeding liet wel 2 weken op zich wachten, na alle info te hebben, door vertraagde werking van onze financile afdeling in de maand december.Dat wordt intern nog verder opgenomen.Bedankt voor uw begrip.Wij richten u dit schrijven onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis of verzaking aan welkdanig recht.Met vriendelijke groeten,Jens DHontN.V. DATS24 S.A.Dienst SchadegevallenEdingensesteenweg 1961500 Halle+32 (2) 363 55 45(Ma - Vr: 7u30 - 18u00)E-mail:sg@dats24.be----- Origineel bericht: com418.583.613 ------------------------------------------------ Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 28/12/2023 22:59Aan: info@dats24.beOnderwerp: Klacht - Terugbetaling onterecht ge??nd bedrag - (CPTBE01944118-44)Je hebt een klacht ontvangen vanCARL THIJSDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht priv of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01944118-44.Heb je vragen over ons platform? Dit bericht is onderworpen aan de voorwaarden beschikbaar op onze websiteCe message est soumis aux conditions disponibles sur notre site webThis message is subject to the terms and conditions available on our website