Beste, ik ben klant bij DATS24 voor levering gas/elektriciteit sinds 16/01/2023. Op 23/02/2024 ontving ik de afrekeningsfactuur van de periode 16/01/2023 tot 01/02/2024. Dit was een creditnota van liefst 5.742,80 EUR. De vervaldatum van deze creditnota was 12/03/2024. Ik heb nog geen geld ontvangen. Ik heb sinds die vervaldatum dagelijks getelefoneerd met de klantendienst. Eerst klonk het dat het tot drie dagen zou kunnen duren voor terugbetaling. Vanaf maandag 18/03 klonk het dat het een probleem was dat die dag zou opgelost worden (en dat het geld dus ten laatste 20/03 op rekening zou staan). Nog steeds niets ontvangen. Gisteren klonk het dat er een probleem was en dat ze verder niets konden zien. Ik heb via Facebook DATS24 aangesproken, zij zouden me heel spoedig laten contacteren. Ik heb vandaag een aangetekende ingebrekestelling gestuurd.