Goed

63 punten Info

Meest recente klachten

J. S.
18/06/2025
DAS

Weigering reactie

Onderwerp: Verzoek tot dringende tussenkomst – Dossier 3 / 1752521 / 30 BBR Geachte heer/mevrouw, In bijlage vindt u mijn formele brief met betrekking tot de aanhoudende problemen en stilstand in het dossier met referentie 3 / 1752521 / 30 BBR. Ik verzoek u om een inhoudelijke en onderbouwde reactie binnen de 10 werkdagen, zoals uiteengezet in het document. Gelieve de ontvangst van deze e-mail en bijlage te bevestigen. Met beleefde groet, Johan Schandevyl

Afgesloten
A. P.
4/06/2025
DAS

Reageren TOTAAL NIET, zelfs niet op AANGETEKENDE BRIEVEN

Sedert JAREN klant bij hen, ik betaal dus al jaren aan hen, echter hebben ze de voorbije jaren tot drie maal toe hun diensten aan me geweigered wanneer ik hen nodig had, en wanneer ik dan mijn opzeg aanvraag moet ik volgens hen nog een jaar langer bij hen blijven (aangevraagd op 11/12/2024). Op een email destijds hebben zij NOOIT zelfs maar gereageerd, maar wanneer mijn verzekeringsagent dezelfde email stuurt krijgt die wel direct antwoord! Dan beginnen ze sinds enkele weken aanmaningen te sturen en extra kosten te rekenen terwijl ik op 21/05/2025 DUIDELIJK per AANGETEKENDE BRIEF hen heb gevraagd om een volledige afrekeningsfactuur tot het einde van de opzeg. Maar zelfs daarop reageren ze helemaal niet, ze NEGEREN ME GEWOON VOLLEDIG en blijven aanmaningen en extra kosten sturen. Dat is het meest ONprofessionele gedrag wat ik ooit van een verzekeringsbedrijf heb gezien. Hoe achterbaks kan je zijn??? Dat is duidelijk bewust he! Ik EIS van hen onmiddellijk de TOTALE AFREKENING tot het einde van de opzegperiode (11/12/2025), en dat ze stoppen met aanmaningen en extra kosten te rekenen. Wel jarenlang mijn geld GRETIG aannemen maar wanneer ik wil vertrekken blokkeren ze DAT ZELFS op elke mogelijke manier! Dat is een regelrechte schande! En ja ik ben VRESELIJK WOEDEND op hen na alles. Dat heb ik ook ZEER duidelijk gemaakt in die aangetekende brief.

Afgesloten
M. O.
5/02/2025
DAS

Factuur aanpassen

Beste, Ik had de volgende aangevraagd, en zal nogmaals doen via Testaankoop: 1- Correctie van de uurprijs, waarbij het aantal prestaties wordt berekend op 150 euro per uur in plaats van de overeengekomen prijs van 125 euro. Correctie heeft NOOIT plaatsgevonden, noch bij de Ombudsman, noch bij DAS. 2- Een gedetaieerde eindfactuur waar alle bedragen die ik betaald heb opstaan. En dit is ook NOOIT gebeurd, noch met de ombudsman, noch met DAS. Ik heb de volgende bedragen al betaald : 302,50 + 302,50 + 897,84 = 1502,84 euro 1502,84 - creditnota (correctie van uurtarief die nog moet worden uitgevoerd) = het juiste totaalbedrag. Dit totaalbedrag moet op een definitieve eindfactuur staan. Bedankt voor een snelle regeling.

Afgesloten
K. D.
26/06/2023
DAS

Problemen stopzetten contract

Naar aanleiding van een prijsverhoging van DAS kon ik mijn contract binnen de 3 maand opzeggen. Dit heb ik gedaan via sepastop.eu op 21/05. Vandaag belt mijn makelaar me echter dat ik nog een factuur openstaan heb bij DAS en dat de opzeg pas geregistreerd staat voor volgend jaar. Na een uiterst onbehulpzame dame aan de telefoon te hebben gehad, wist ze me te zeggen dat ik mijn opzeg opnieuw moest doen met de duidelijke vermelding dat mijn opzeg als reden prijsstijging had.Dit staat echter nergens op de brief vermeld, tevens heb ik ook nooit een bevestigingsbrief van mijn opzeg verkregen. Ik was me dus nooit bewust van de opzeggingstermijn in 2024. Deze praktijken zijn eigen aan malafide ondernemingen die hun klanten niet willen laten gaan en alle achterdeuren gebruiken om toch maar geld te verkrijgen.

Opgelost
A. V.
24/05/2021
DAS

fiscale vrijstelling rechtsbijstand

In juli 2002 sloot ik een conflictenpolisALL RISK af. Op mijn polis staat als bemiddelaar vermeld 009381/3 FINANT Justitiestraat 28 2018 Antwerpen.Enkele dagen geleden contacteerde ik DAS met de vraag om mij het fiscaal attest voor deze polis te bezorgen, de premie mag immers vanaf dit jaar in mindering worden gebracht. Dit bleek onmogelijk want de polis moest omgevormd worden in een fiscale polis en daarvoor was het nu te laat. Bovendien bleek mijn polis een polis zonder makelaar( dus zonder communicatie naar de klant? ) te zijn. Ik wil graag een oplossing voor het misgelopen fiscaal voordeel van dit jaar en duidelijke communicatie over de de te volgen procedure om de polis fiscaal aftrekbaar te maken in de toekomst.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform