Terug

Reageren TOTAAL NIET, zelfs niet op AANGETEKENDE BRIEVEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: DAS

04/06/2025

Sedert JAREN klant bij hen, ik betaal dus al jaren aan hen, echter hebben ze de voorbije jaren tot drie maal toe hun diensten aan me geweigered wanneer ik hen nodig had, en wanneer ik dan mijn opzeg aanvraag moet ik volgens hen nog een jaar langer bij hen blijven (aangevraagd op 11/12/2024). Op een email destijds hebben zij NOOIT zelfs maar gereageerd, maar wanneer mijn verzekeringsagent dezelfde email stuurt krijgt die wel direct antwoord! Dan beginnen ze sinds enkele weken aanmaningen te sturen en extra kosten te rekenen terwijl ik op 21/05/2025 DUIDELIJK per AANGETEKENDE BRIEF hen heb gevraagd om een volledige afrekeningsfactuur tot het einde van de opzeg. Maar zelfs daarop reageren ze helemaal niet, ze NEGEREN ME GEWOON VOLLEDIG en blijven aanmaningen en extra kosten sturen. Dat is het meest ONprofessionele gedrag wat ik ooit van een verzekeringsbedrijf heb gezien. Hoe achterbaks kan je zijn??? Dat is duidelijk bewust he! Ik EIS van hen onmiddellijk de TOTALE AFREKENING tot het einde van de opzegperiode (11/12/2025), en dat ze stoppen met aanmaningen en extra kosten te rekenen. Wel jarenlang mijn geld GRETIG aannemen maar wanneer ik wil vertrekken blokkeren ze DAT ZELFS op elke mogelijke manier! Dat is een regelrechte schande! En ja ik ben VRESELIJK WOEDEND op hen na alles. Dat heb ik ook ZEER duidelijk gemaakt in die aangetekende brief.

Berichten (4)

A. P.

Naar: DAS

04/06/2025

Gezien enkele type fouten, de gecorrigeerde versie: Sedert JAREN klant bij hen, ik betaal dus al jaren aan hen, echter hebben ze de voorbije jaren tot drie maal toe hun diensten aan me geweigered wanneer ik hen nodig had, en wanneer ik dan uiteindelijk mijn opzeg aanvraag moet ik volgens hen nog een jaar langer bij hen blijven (aangevraagd op 07/11/2024 en slechts aanvaard op 11/12/2024, wat op zich al onaanvaardbaar is!) Op mijn emails destijds hebben zij NOOIT zelfs maar gereageerd, maar wanneer mijn verzekeringsagent dezelfde emails stuurt krijgt die wel direct antwoord! Dan beginnen ze sinds enkele weken aanmaningen te sturen en extra kosten te rekenen terwijl ik op 21/05/2025 DUIDELIJK per AANGETEKENDE BRIEF hen heb gevraagd om een volledige afrekeningsfactuur tot het einde van de opzeg. Maar zelfs daarop reageren ze helemaal niet, ze NEGEREN die brief GEWOON VOLLEDIG en blijven aanmaningen en extra kosten sturen. Dat is het meest ONprofessionele gedrag wat ik ooit van een verzekeringsbedrijf heb gezien. Hoe achterbaks kan je zijn??? Dat is duidelijk bewust he! Ik EIS onmiddellijk de TOTALE AFREKENING tot het einde van de opzegperiode (11/12/2025), en dat ze stoppen met aanmaningen en extra kosten te rekenen. Wel jarenlang mijn geld GRETIG aannemen maar wanneer ik wil vertrekken blokkeren ze dat op elke mogelijke manier! En ja ik ben VRESELIJK WOEDEND na alles. Dat heb ik ook ZEER duidelijk gemaakt in die aangetekende brief. Wat een bende zijn jullie eigenlijk???

DAS

Naar: A. P.

05/06/2025

Geachte, Wij hebben uw mail van 04.06.2025 goed ontvangen. Het spijt ons dat onze verzekerde niet volledig tevreden is over onze dienstverlening en wij registreren de klacht. Gelet op het feit dat op uw platform de klachten en vervolgens de persoonsgegevens van alle betrokken partijen te allen tijde openbaar kunnen worden gemaakt, zullen wij rechtstreeks met de klager corresponderen. Dit om te voldoen aan de geldende en bindende regels voor gegevensbescherming. Gelieve te noteren dat wij rechtstreeks een ontvangstmelding sturen aan onze verzekerde en dat wij, na onderzoek van het dossier door onze diensten, hem/haar binnen twee weken en uiterlijk binnen de maand volgend op de ontvangstmelding een gemotiveerd antwoord zullen sturen. Wij hielden eraan u hiervan op de hoogte te brengen. Uiteraard kunt u ons steeds contacteren als u bijkomende inlichtingen wenst. Met de meeste hoogachting MeldpuntDAS RechtsbijstandProtection Juridique DAS+3226455111 meldpunt@das.bewww.das.beBoulevard du Roi Albert II 7Koning Albert II laan 7 - 1210 BruxellesBrussel R.P.R./R.P.M. Brussel/Bruxelles 0401.620.778 - Rekening /Compte : KBC - IBAN : BE50 4354 1204 0118 - SWIFT : KREDBEBB Entreprise d'assurances agréée sous le numéro 0687, sous le contrôle de la Banque Nationale de Belgique,Bd de Berlaimont 14, 1000 Bruxelles pour la branche Protection Juridique. Verzekeringsonderneming toegelaten onder nr. 0687 onder de controle van de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel voor de tak Rechtbijstand. Ce message peut contenir des informations confidentielles et/ou privilégiées. Si vous n'êtes pas un destinataire ou autrement autorisé à recevoir ce message, vous ne devez pas utiliser, copier, divulguer ou prendre des mesures fondées sur toute information contenue dans ce message. Si vous avez reçu ce message par erreur, veuillez en aviser immédiatement l'expéditeur et supprimer ce message. Dit bericht kan vertrouwelijke en/of bevoorrechte informatie bevatten. Als u geen geadresseerde bent of gemachtigd bent om dit bericht te ontvangen, mag u dit bericht niet gebruiken, kopiëren, openbaar maken of enige actie ondernemen op basis van enige informatie in het bericht. Als u dit bericht per vergissing hebt ontvangen, gelieve de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen en dit bericht te verwijderen. Protection de vos données personnelles: consultez notre politique sur www.das.be/frrivacy (voir également l’art. 14 de nos Conditions Générales). Bescherming van uw persoonsgegevens: raadpleeg onze privacyverklaring op www.das.be/nlrivacy (zie ook art. 14 van onze Algemene Voorwaarden).

DAS

Naar: A. P.

05/06/2025

Geachte, Wij hebben uw mail van 04.06.2025 goed ontvangen. Het spijt ons dat onze verzekerde niet volledig tevreden is over onze dienstverlening en wij registreren de klacht. Gelet op het feit dat op uw platform de klachten en vervolgens de persoonsgegevens van alle betrokken partijen te allen tijde openbaar kunnen worden gemaakt, zullen wij rechtstreeks met de klager corresponderen. Dit om te voldoen aan de geldende en bindende regels voor gegevensbescherming. Gelieve te noteren dat wij rechtstreeks een ontvangstmelding sturen aan onze verzekerde en dat wij, na onderzoek van het dossier door onze diensten, hem/haar binnen twee weken en uiterlijk binnen de maand volgend op de ontvangstmelding een gemotiveerd antwoord zullen sturen. Wij hielden eraan u hiervan op de hoogte te brengen. Uiteraard kunt u ons steeds contacteren als u bijkomende inlichtingen wenst. Met de meeste hoogachting MeldpuntDAS RechtsbijstandProtection Juridique DAS+3226455111 meldpunt@das.bewww.das.beBoulevard du Roi Albert II 7Koning Albert II laan 7 - 1210 BruxellesBrussel R.P.R./R.P.M. Brussel/Bruxelles 0401.620.778 - Rekening /Compte : KBC - IBAN : BE50 4354 1204 0118 - SWIFT : KREDBEBB Entreprise d'assurances agréée sous le numéro 0687, sous le contrôle de la Banque Nationale de Belgique,Bd de Berlaimont 14, 1000 Bruxelles pour la branche Protection Juridique. Verzekeringsonderneming toegelaten onder nr. 0687 onder de controle van de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel voor de tak Rechtbijstand. Ce message peut contenir des informations confidentielles et/ou privilégiées. Si vous n'êtes pas un destinataire ou autrement autorisé à recevoir ce message, vous ne devez pas utiliser, copier, divulguer ou prendre des mesures fondées sur toute information contenue dans ce message. Si vous avez reçu ce message par erreur, veuillez en aviser immédiatement l'expéditeur et supprimer ce message. Dit bericht kan vertrouwelijke en/of bevoorrechte informatie bevatten. Als u geen geadresseerde bent of gemachtigd bent om dit bericht te ontvangen, mag u dit bericht niet gebruiken, kopiëren, openbaar maken of enige actie ondernemen op basis van enige informatie in het bericht. Als u dit bericht per vergissing hebt ontvangen, gelieve de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen en dit bericht te verwijderen. Protection de vos données personnelles: consultez notre politique sur www.das.be/frrivacy (voir également l’art. 14 de nos Conditions Générales). Bescherming van uw persoonsgegevens: raadpleeg onze privacyverklaring op www.das.be/nlrivacy (zie ook art. 14 van onze Algemene Voorwaarden).

A. P.

Naar: DAS

05/06/2025

Dat is NIET aanvaardbaar!!! Ik ben al weken aan het wachten op jullie en jullie houden me al bijna EEN JAAR LANG AAN HET LIJNTJE! Jullie dienen mij ONMIDDELLIJK die afrekeningsfactuur te sturen, ten einde er niet nog meer extra kosten bijkomen!!! Ik wacht hier niet nog eens een maand mee want dan schakel ik de advocaten van testaankoop in!!! Hoelang gaan jullie nog met mijn VOETEN RAMMELEN!!!!! STUUR ME DIE FACTUUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verdorie toch!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform