Terug

Weigering reactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: DAS

18/06/2025

Onderwerp: Verzoek tot dringende tussenkomst – Dossier 3 / 1752521 / 30 BBR Geachte heer/mevrouw, In bijlage vindt u mijn formele brief met betrekking tot de aanhoudende problemen en stilstand in het dossier met referentie 3 / 1752521 / 30 BBR. Ik verzoek u om een inhoudelijke en onderbouwde reactie binnen de 10 werkdagen, zoals uiteengezet in het document. Gelieve de ontvangst van deze e-mail en bijlage te bevestigen. Met beleefde groet, Johan Schandevyl

Berichten (1)

DAS

Naar: J. S.

18/06/2025

Geachte, Wij hebben uw mail van heden goed ontvangen. Het spijt ons dat onze verzekerde niet volledig tevreden is over onze dienstverlening en wij registreren de klacht. Gelet op het feit dat op uw platform de klachten en vervolgens de persoonsgegevens van alle betrokken partijen te allen tijde openbaar kunnen worden gemaakt, zullen wij rechtstreeks met de klager corresponderen. Dit om te voldoen aan de geldende en bindende regels voor gegevensbescherming. Gelieve te noteren dat wij rechtstreeks een ontvangstmelding sturen aan onze verzekerde en dat wij, na onderzoek van het dossier door onze diensten, hem binnen twee weken en uiterlijk binnen de maand volgend op de ontvangstmelding een gemotiveerd antwoord zullen sturen. Wij hielden eraan u hiervan op de hoogte te brengen. Uiteraard kunt u ons steeds contacteren als u bijkomende inlichtingen wenst. Met de meeste hoogachting MeldpuntDAS RechtsbijstandProtection Juridique DAS+3226455111 meldpunt@das.bewww.das.beBoulevard du Roi Albert II 7Koning Albert II laan 7 - 1210 BruxellesBrussel R.P.R./R.P.M. Brussel/Bruxelles 0401.620.778 - Rekening /Compte : KBC - IBAN : BE50 4354 1204 0118 - SWIFT : KREDBEBB Entreprise d'assurances agréée sous le numéro 0687, sous le contrôle de la Banque Nationale de Belgique,Bd de Berlaimont 14, 1000 Bruxelles pour la branche Protection Juridique. Verzekeringsonderneming toegelaten onder nr. 0687 onder de controle van de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel voor de tak Rechtbijstand. Ce message peut contenir des informations confidentielles et/ou privilégiées. Si vous n'êtes pas un destinataire ou autrement autorisé à recevoir ce message, vous ne devez pas utiliser, copier, divulguer ou prendre des mesures fondées sur toute information contenue dans ce message. Si vous avez reçu ce message par erreur, veuillez en aviser immédiatement l'expéditeur et supprimer ce message. Dit bericht kan vertrouwelijke en/of bevoorrechte informatie bevatten. Als u geen geadresseerde bent of gemachtigd bent om dit bericht te ontvangen, mag u dit bericht niet gebruiken, kopiëren, openbaar maken of enige actie ondernemen op basis van enige informatie in het bericht. Als u dit bericht per vergissing hebt ontvangen, gelieve de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen en dit bericht te verwijderen. Protection de vos données personnelles: consultez notre politique sur www.das.be/frrivacy (voir également l’art. 14 de nos Conditions Générales). Bescherming van uw persoonsgegevens: raadpleeg onze privacyverklaring op www.das.be/nlrivacy (zie ook art. 14 van onze Algemene Voorwaarden).

Bemiddeling door Testaankoop 03 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform