Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
bestelling en betaling (1 oktober) zonder gevolg
Beste, op 1 oktober plaatste ik een bestelling (2 truitjes en een vest ...) bij Damart en ik betaalde hiervoor online bedrag €85,97, mededeling 000024556659 op reknr BE75463814235151. klantnummer 42845391.Sinds heb ik niets meer vernomen van Damart.Ik kreeg geen bestelbevestiging.Op hun website in 'mijn account' na inloggen kan ik geen bestellingen bekijken. Ik kan enkel mijn gegevens aanpassen. Ik probeerde het in verschillende browsers, doch de website is enkel goed om artikelen te bekijken (en te bestellen) blijkbaar. Op een mail aan de klantendienst van Damart kreeg ik geen reactie, er zijn reeds enkele dagen verstreken.Ik heb net op hun FB-pagina een chatboodschap achtergelaten. In het verleden (meer dan een jaar geleden) heb ik met hetzelfde account op dezelfde manier wel bestellingen kunnen doen.IS DIT KLANTENSERVICE? Ik wil mijn bestelling of mijn geld terug.met vriendelijke groetenJosepha
Bedrogen bij Damart
Beste, ik bestelde en betaalde op 14 februari 2021 2 t-shirt op de laatste soldendag aan 7,5€/stuk via de webshop van Damart, dinsdag 23 februari ontvangen ik een brief dat de stuks niet meer leverbaar zijn en met een tegoed bon van mijn betaald bedrag, bij het raadplegen van de webshop kom ik hetzelfde artikel terug tegen en bestelbaar aan 24,99€, dit is toch puur bedrog.NB ik kan met mijn tegoedbon iets anders kopen, bestellen of ik kan de bon opsturen naar Dottenijs met mijn ingevuld rekeningnummer om een terugstoring van het bedrag maar moet mijn brief zelf frankeren en hopen dat deze terecht komt, in de winkel mogen ze het bedrag NIET terug betalen
Bestelling verloren en slechte klantendienst
Beste,ik bestelde 6 november een trui bij damart. Het geld ging van de rekening,maar ik kreeg geen bevestigingsmail, noch trui. Ik stuurde 2 mails en heb al talloze uren in wacht gehangen aan de klantenlijn. De damartwinkel zelf zegt dat ik naar de klantendienst moet bellen of mailen,een bezoek aan de winkel hielp mij dus ook niet vooruit...Bedankt alvast!
Betaling, maar geen bestelling
Beste, Op 1 november wilde ik op de website een bestelling plaatsen. Op het einde van het proces moest ik betalen. Het bedrag is ook effectief van mijn rekening gegaan. Maar de producten zaten nog in mijn winkel mandje en ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen. Ik heb al een mail gestuurd naar de klantendienst. Ik heb al verschillende keren gebeld ( meer dan een uur in totaal in wacht gestaan en 1 keer werd er zelfs ingehaakt terwijl ik mijn verhaal vertelde). Ik heb damart gecontacteerd via Facebook, zelfs verschillende keren. 1 keer hebben ze geantwoord dat ze contact met mij zouden opnemen, maar ik heb niets meer gehoord. Ik zou dus graag mijn geld (69,97 euro) terugkrijgen.Mvg Femke
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten