Terug

bestelling en betaling (1 oktober) zonder gevolg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Damart

12/10/2023

Beste, op 1 oktober plaatste ik een bestelling (2 truitjes en een vest ...) bij Damart en ik betaalde hiervoor online bedrag €85,97, mededeling 000024556659 op reknr BE75463814235151. klantnummer 42845391.Sinds heb ik niets meer vernomen van Damart.Ik kreeg geen bestelbevestiging.Op hun website in 'mijn account' na inloggen kan ik geen bestellingen bekijken. Ik kan enkel mijn gegevens aanpassen. Ik probeerde het in verschillende browsers, doch de website is enkel goed om artikelen te bekijken (en te bestellen) blijkbaar. Op een mail aan de klantendienst van Damart kreeg ik geen reactie, er zijn reeds enkele dagen verstreken.Ik heb net op hun FB-pagina een chatboodschap achtergelaten. In het verleden (meer dan een jaar geleden) heb ik met hetzelfde account op dezelfde manier wel bestellingen kunnen doen.IS DIT KLANTENSERVICE? Ik wil mijn bestelling of mijn geld terug.met vriendelijke groetenJosepha


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform