Terug

Bestelling verloren en slechte klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Damart

05/12/2020

Beste,ik bestelde 6 november een trui bij damart. Het geld ging van de rekening,maar ik kreeg geen bevestigingsmail, noch trui. Ik stuurde 2 mails en heb al talloze uren in wacht gehangen aan de klantenlijn. De damartwinkel zelf zegt dat ik naar de klantendienst moet bellen of mailen,een bezoek aan de winkel hielp mij dus ook niet vooruit...Bedankt alvast!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform