Terug

Betaling, maar geen bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Damart

17/11/2020

Beste, Op 1 november wilde ik op de website een bestelling plaatsen. Op het einde van het proces moest ik betalen. Het bedrag is ook effectief van mijn rekening gegaan. Maar de producten zaten nog in mijn winkel mandje en ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen. Ik heb al een mail gestuurd naar de klantendienst. Ik heb al verschillende keren gebeld ( meer dan een uur in totaal in wacht gestaan en 1 keer werd er zelfs ingehaakt terwijl ik mijn verhaal vertelde). Ik heb damart gecontacteerd via Facebook, zelfs verschillende keren. 1 keer hebben ze geantwoord dat ze contact met mij zouden opnemen, maar ik heb niets meer gehoord. Ik zou dus graag mijn geld (69,97 euro) terugkrijgen.Mvg Femke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform