Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling nooit aangekomen bestelling
Na meerdere mails zonder feedback Gisteren klacht via testaankoop gedaan krijg ik raar maar waar ineens toch feedback en kan ik ineens terug betaling krijgen maar dan niet het volledige bedrag dat ik betaalde en ook meteen met de vraag om te laten weten aan testaankoop dat dit in orde is. Wel ik ben niet akkoord want verlies zo nog steeds geld. En eerlijk begin sterk te twijfelen of deze ooit op de post is gedaan nergens een nummer van postpakket te vinden ook niet gekregen als ik er achter vroeg. En product was na mijn aankoop uitverkocht in mijn maat. Nu is het toch raar dat deze er ineens wel terug is. Dus bij deze kan ik geen vrede nemen met de vage uitleg dat ik kreeg en leg ik me niet neer bij het gedeeltelijk terug krijgen van mijn geld!!!
Bestelling betaald nooit ontvangen. Geen of weinig feedback
Op 4 augustus 2024 bestelde ik bij cbelle boutique maar mijn bestelling is nooit toegekomen. Ik heb al meermaals naar het bedrijf gemaild maar 1 maal feedback gekregen dat dit door de post komt. En een oplossing wordt niet aangeboden. Op de post weten ze van niks. Na nog een paar keer hen gemaild te hebben steeds zonder feedback doe ik nu via deze weg. Ik heb immers betaald en wil mijn geld dan ook terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten