Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 131
- Aantal klachten *
- 22
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 3 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Inloggen account , afdrukken bonusbons
Na een tweetal weken en +/- 10 emails opgestuurd naar Carrefour , waar ik gevraagd had om een mogelijkheid om mijn account te gebruiken , werd mij door verschillende personen verschillende oplossingen voorgesteld . Zonder resultaat. vb. Apps carrefour volledig te schrappen . Nieuw account aanmaken. Nieuw paswoord opgeven. Ieder medewerker van Carrefour gaf me een andere oplossing. Laaste email bevestigde dat ze alles opgelost hadden en dat ik terug kon inloggen. Dus niet. Telkenmale krijg een melding bij aanloggen: GEFELICITEERD !! VERVOLGENS :" SORRY? WE HEBBEN EEN PROBLEEM MET DE AUTENTICATIE PROCEDURE; Nu een week geleden een melding dat ze het probleem gingen doorgeven aan hun technische dienst. Dus na drie weken nog geen oplossing . Ze houden mij aan het lijntje of door onbekwaamheid van medewerkers Carrefour. Vandaar mijn laaste hoop en vraag naar u Test Aankoop hulp en tussenkomst.
Datalek bij Carrefour Mobile en gebrek aan reactie
Geachte mevrouw/heer, Op 24 april 2025 ontving ik als klant van Carrefour Mobile een niet-gedateerde kennisgeving waarin werd gemeld dat mijn persoonsgegevens betrokken waren bij een ernstig datalek. Volgens de communicatie gaat het onder meer om mijn e-mailadres, telefoonnummer, naam, geboortedatum, adres, identiteitskaartnummer en rijksregisternummer. Ik stel echter vast dat Carrefour Mobile, ondanks de ernst van deze situatie, niet heeft gereageerd op mijn formele klacht van 2 mei 2025. In deze klacht vroeg ik om duidelijke toelichting, maatregelen ter voorkoming van herhaling en compensatie voor het verhoogde risico op identiteitsfraude. Tot op vandaag, 23 mei 2025, ontving ik geen enkele reactie. Dit heeft geleid tot aanhoudende onzekerheid, stress en bezorgdheid over de bescherming van mijn identiteit en persoonlijke gegevens. Het feit dat gevoelige informatie gelekt is, vormt een reëel risico op misbruik en identiteitsfraude. Daarom verzoek ik Carrefour Mobile onverwijld, en uiterlijk tegen 6 juni 2025, om: 1) Een duidelijke en schriftelijke uitleg van het incident; 2) Een overzicht van de genomen beveiligingsmaatregelen; 3) Een gepaste compensatie voor de opgelopen schade en het risico op identiteitsfraude. Met vriendelijke groeten, Bijlagen: 1) Kopie van mijn klachtmail aan Carrefour Mobile van 2 mei 2025 2) Kennisgevingsbrief over het datalek (24 april 2025)
Misleiding klant
Beste Op 17.01.2025 kocht ik een Gillette Labs scheersysteem bij Carrefour Kuringen. Op het artikel hing een coupon met een cashback ter waarde van 30%. Op dat ogenblik liep er tevens een actie van 50% wanneer er 2 artikelen werden gekocht in dit gamma. Ik was echter tevreden met een cashback van 30%, gezien ik het product nog wenste te testen en omwille van deze reden niet nog extra producten wilde aanschaffen. Ik betaalde voor het Gillette scheersysteem 45,79 euro. Bij thuiskomst van voornoemde winkel stelde ik vast dat de actie met cashback was verlopen op 31.12.2024. Omtrent het voorgaande nam ik via het contactformulier op 23.01.2025 contact op met de klantendienst van Carrefour. Gelet op het uitblijven van enige reactie, nam ik op 11.03.2025 telefonisch contact op met voornoemde klantendienst. Volgens de medewerker was mijn klacht wel degelijk ontvangen, doch wegens de drukte was carrefour nog niet in de mogelijkheid geweest om te reageren. Er zou binnen de week contact met mij worden opgenomen. Echter tot op heden, helemaal niets... Als een bepaalde promotie op een artikel is verlopen, zou deze promo van het artikel moeten worden verwijderd, zo niet maakt dit een misleiding uit voor de klant. In casu vraag ik dan ook een compensatie voor voornoemde misleiding? Met vriendelijke groeten
Thuislevering
Geachte mevrouw/heer, Op [14.03.2025], bestelbon 18187984 werd er normaal om 14u geleverd. Om 17u30 werd er pas geleverd. Zonder verwittiging van een latere levering. Ik stel echter vast dat er vele producten ontbreken. Op de bestelbon werd wel alles verrekend. Nam direct contact op met jullie klantendienst. Per mail moest ik bewijzen insturen en vermelden wat ontbrak. Twee maal email gestuurd. Nu vragen jullie weer om alles op te sturen per mail. Niets werd er tot nu toe ondernomen om terugbetaling van ontbrekende producten. Er waren zelfs huishouddoekjes bij die volledig uitgedroogd waren. Dit was mijn eerste ervaring met jullie thuislevering.... pff Dit heeft geleid tot de artikelen die ik dacht te ontvangen =teleurstelling en alles volledig betaald. 110.96 euro. Als je de ontbrekende producten verrekend 110.96-50.95(ontbreken)=60.01 euro. Verwacht een terug betaling. De levering kwam vanuit Borsbeek blijkbaar. Mijn eerste ervaring is één grote teleurstelling. Zou de chauffeur toch eens tot orde roepen. Juist het duurste artikel ontbreekt en blijkbaar geeft die ook niet door dat hij nog producten overheeft na dienst. Jullie geven maar geen gevolg en schepen mij af. Contact klantendienst Mustapha. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen: zo snel mogelijk of tegen 30.03.2035 de ontbrekende producten als nog te leveren of een terugbetaling van de ontbrekende ́artikelen. Met vriendelijke groeten, Anne Mie Huybrechts Bijlage: bestelbon en betaling kassabon content://com.avp.filereader.pdfreader.pdfviewer.provider/external_files/emulated/0/Android/data/com.avp.filereader.pdfreader.pdfviewer/cache/Carrefourrekening.jpg -
Minderwaardige voeding
Woensdag 19/2 ging ik winkelen bij Carrefour St. Denijs Westrem omwille dat ze daar nog een verstoog VIS hebben. De viskeuze was eerder beperkt want de pijlinktvis was er niet waardoor ik genoodzaakt was om een zak uit de diepvries te nemen, die niet te vergelijken is met het verse spul. Dan maar een gefileerd stuk kabeljauw . Thuis merkte ik meteen dat deze kabeljauw aan het ontbinden was. Deze viel letterlijk uit elkaar, wat erop duidt dat de versheid ondermaats is. Bovendien was deze kabeljauw kledder nat. Noch natter dan de vis die ingevroren wordt, met dat verschil dat je op de diepvriesverpakking het netto product uitgelekt en de hoeveelheid water erop kan lezen. Puur boerenbedrog! Een ander boerenbedrog zag ik bij de verpakking van gerookte helbot die ik er kocht. Deze verpakking en de gemetalliseerde kartonnen kaart waarop de vis ruste leek me doordrongen van een vloeistof waardoor de gehele verpakking er zwaar woog, wat allemaal extra gewicht is waarvoor je betaald. De mergez worstjes gaven ik de pan een bijzondere stank af, die mijn eetlust direct insnoerde. Echt een vieze geur Ik dacht welk schap hebben ze daarin gedraaid? Maar misschien kon de smaak me overtuigen., want ik ben tenslotte wel een liefhebber van dit soort worstjes. Na twee happen hebben we met alle tafelgenoten besloten deze rotzooi in de vuilnisbak te kappen. Ik ben echt misnoegd en teleurgesteld van mijn aankopen bij Carrefour. Ik voel me opgelicht en respectloos behandeld. Ik zou eer niet rouwig om zijn mocht ook deze keten zijn deuren sluiten in navolging van Makro
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 3 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten