Uw interne referentie - Je aanvraag №1982406
Beste,
In bijlage een pdf file met allemaal producten in promo met de vermelding "hap uit de prijs".
Als men op jullie website over het rode "icoontj" gaat, krijgt men de geldigheidsdatum van de promo.
Echter, indien men de producten aankoopt is er op het kassaticket noch op de verpakking geen verrekening/vermelding van de promoprijs te bespeuren. Als men een print maakt van de vermelding op de website met datum en alle gegevens, deze meeneemt naar de winkel, is men van mening dat de promo reeds in de prijs werd verrekend.
Mijn volgende vraag hieromtrent: Hoe kan ik als consument weten wat de promoprijs is als er geen verschil wordt gemaakt tussen normale prijs en promoprijs. Moet ik als consument dan een catalogus bijhouden wat de normale prijzen zijn om dan achteraf zeker te zijn dat de promo inderdaad werd verrekend?
En waarom wordt er voor bepaalde producten deze manier van promo toegepast en op alle andere producten de "klassieke (correcte) " manier?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soufiane AJ (Carrefour)
30 sep 2025 08:40 CEST
Beste klant,
Bedankt voor uw melding.
De prijzen van "hap uit de prijs" zijn inderdaad al verrekend en dat is de prijs die u kunt zien. Deze prijzen worden online vaak in het rood weergegeven.
De prijs is dus correct, maar u zult geen korting op uw kassaticket zien omdat deze al is verrekend. Mocht er een extra promotie zijn, zoals -15% bij aankoop van 2 packs, dan zou u deze extra korting wel op uw kassaticket zien. We hopen dat dit antwoord duidelijk voor u is.
Laat ons gerust weten als u nog vragen of opmerkingen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Soufiane
Klantendienst
Carrefour Belgium
Nadia Lauwers
24 sep 2025 15:13 CEST
Beste,
Op advies van uw diensten om een zicht te krijgen of een promo al dan niet werd toegekend, maakte ik online een factuur aan.
Echter, dit oogt als "flexibele/creatieve" boekhouding. 1. Er is geen vermelding van het totaal aan korting toegkend, dit dient me per product op te tellen. Dan dient men de som te maken van alle producten , de kortingen in mindering brengen en dan pas ziet men op het factuur of de korting(en) al dan niet werden toegepast. 2. Ondanks dat uw diensten blijven volhouden, werd er zoals ik al had vermeld in mijn vorige mails, geen korting toegekend, ook niet op artikelnieveau (Coca Cola 6 x 33cl) en er zijn nog zo 363 andere artikels. dus alle andere mensen zijn meegegaan in "jullie" verhaal.
Met vriendelijke groeten
Bijlage(n)
Carrefour - Hap Uit De Prijs - Factuur.pdf
Carrefour - Hap Uit De Prijs.pdf de lijst met producten kan ik hier niet opladen omwille van beperking document grootte (=pdf van 19Mb)