Terug

Ontbrekende Bonuspunten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Carrefour Belgium

18/12/2025

Een maand is nu verstreken... . Op 17 november heeft mijn echtgenoot François (Frank) Wensink zowel telefonisch als via email bij de Klantendienst Carrefour een melding gemaakt dat er problemen zijn met het toekennen en optellen van onze Bonuspunten. Vanuit deze klantendienst werd er meerdere keren per email bevestigd dat er wel degelijk technische onregelmatigheden werden vastgesteld. Na in een maand herhaaldelijk terug contact opgenomen te hebben met deze klantendienst werd er verder niets meer ondernomen... . In concreto gaat het hier om een schamele 899 Bonuspunten. Geen fortuin dus. Maar het gaat ons nu om het principe "Waar staan we als goede en regelmatige klant van Carrefour België" De mailing vind u in bijlage. Ik was verplicht om het als een tekstbestand op te slaan en naar PDF te converteren. Onze excuses mocht het enigzins moeilijk te ontcijferen zijn... . Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groeten, Magdalena Bogaerts & François Wensink

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: M. B.

18/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 18 dec 2025 20:52 CET Beste Magdalena Bogaerts, Wij hebben uw bericht van vandaag met aandacht gelezen. Wij stellen vast dat dit gaat om het lopende dossier 2008255. Wij kunnen u verzekeren dat dit dossier niet is afgesloten en wij nog altijd wachten op feedback van de systeemanalysers om te begrijpen wat er gebeurd is en hoe wij dit kunnen oplossen. Wij blijven dit verder opvolgen via het lopende dossier en sluiten dit dossier hierbij af. Vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag №2026445 Onderwerp : - lopend dossier 2008255 Beschrijving : Beste Magdalena Bogaerts, Wij hebben uw bericht van vandaag met aandacht gelezen. Wij stellen vast dat dit gaat om het lopende dossier 2008255. Wij kunnen u verzekeren dat dit dossier niet is afgesloten en wij nog altijd wachten op feedback van de systeemanalysers om te begrijpen wat er gebeurd is en hoe wij dit kunnen oplossen. Wij blijven dit verder opvolgen via het lopende dossier en sluiten dit dossier hierbij af. Vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [WD1LY5-L2YY2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform