Terug

Promo bon niet toegekend

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

N. S.

Naar: Carrefour Belgium

05/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [24 Sep 2025] wilde ik frisdrank in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. via een bon van 5 Euro Diezelde dag was er voor dezelfde producten ook een andere korting van toepassing. Zoals u kan afleiden op het kassaticket, werden deze wel toegepast. Echter, de beloofde promotie/korting van de bon werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie toe te lichten daar naar mijns inziens de bon bewust fout werd opgesteld om de consument te misleiden. Bij deze een verzoek om aan de beloofde korting tegemoet te willen komen en om binnen de 14 dagen het bedrag van [5] euro met een haalbare geldigheidsdatum via cadeaubon toe te kennen. Een bon die cumuleerbaar is en geen aankoopbedrag vereist daaraan werd reeds voldaan bij de niet-verrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform