Geachte mevrouw/heer,
Op [24 Sep 2025] wilde ik frisdrank in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die u had gemaakt. via een bon van 5 Euro
Diezelde dag was er voor dezelfde producten ook een andere korting van toepassing. Zoals u kan afleiden op het kassaticket, werden deze wel toegepast.
Echter, de beloofde promotie/korting van de bon werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop.
Ik verzoek u daarom de beloofde promotie toe te lichten daar naar mijns inziens de bon bewust fout werd opgesteld om de consument te misleiden. Bij deze een verzoek om aan de beloofde korting tegemoet te willen komen en om binnen de 14 dagen het bedrag van [5] euro met een haalbare geldigheidsdatum via cadeaubon toe te kennen. Een bon die cumuleerbaar is en geen aankoopbedrag vereist daaraan werd reeds voldaan bij de
niet-verrekening.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Promotie/korting
- Betalingsbewijs
- Aankoopfactuur