Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 824
- Aantal klachten *
- 146
- Afgesloten klachten*
- 94%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Levering teruggestuurd nog voor ze aangekomen is
Ik verwachte pakket 330001006000590000004091487893 vandaag in een pakketautomaat maar ik een bericht dat het pakket terugggestuurd werd terwijl het nog op weg was naar de pakketautomaat. Blijkbaar komt dit door een foutieve scan van de postbode. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantendienst maar blijkbaar kan hier niets aan gedaan worden. Zonde dat het om die reden terug helemaal op het einde teruggestuurd wordt terwijl het pakket al een ganse weg had afgelegd. Het was een cadeau voor mijn zoon... Tracking details en gesprek met de klantendienst staan in bijlage.
Aangetekende zending niet ontvangen
Goede avond, Eergisteren ontving ik het bericht dat u een aangetekende zending zou afleveren op mijn thuisadres. Vandaag krijg ik het berht dat de zending afgeleverd zou zijn. Dat lijkt me onmogelijk : ik ben namelijk werkzaam in Brussel en ben daar aangekomen vanochtend vroeg vanuit Duitsland, waarna ik de dag heb doorgewerkt en thuis gekomen ben circa 18:00. Er is bovendien niets terug te vinden, behalve een briefje in de brievenbus om de aangetekende brief af te halen op het postkantoor. Wat is nu juist, en wat niet ? Dit is uiteraard niet erg professioneel, en da's zacht uitgedrukt. Indien de zending afgeleverd werd, aan wie ? En op welke rechtsgrond ? Ik verwacht uw feedback per kerende. Tussen haakjes : enkel beschikbaar zijn per telefoon tijdens de uren die u aangeeft, is uiteraard nonsens. Erik
Terugbetalingsprobleem
Beste, Dagelijsk krijg ik een email dat ik op een online gekocht pakket dat opgestuurd werd , met Barcode LA926560554GB, nog 49.69 EUR dien te betalen aan taxen aan btw? De totale kostprijs is onder de 250 EUR (125.75 EUR) Ik heb dit reeds betaald, maar uit nazicht leek me dat wel heel veel en daar bovenop, taxen en btw zit al in de prijs staat op de factuur. zie factuur in bijlage. Ik contacteerde vervolgens bpost. (via de officiële website met hun chatsysteem) Ze erkennen de fout maar kunnen dit niet terug betalen zegt de medewerker als dit reeds betaald is. Dit klopt toch niet. Het is een fout van hen, maar betalen niets terug...
laptop verdwenen twv 1500 euro - JVGL04867610000081218285
Beste Testaankoop, Ik wil jullie hierbij graag op de hoogte stellen van het feit dat Bpost mijn laptop twv 1500 euro nergens meer vindt, ze schuiven elke verantwoordelijkheid van zich af. Ik heb mijn zending afgegeven in een Bpost kantoor op de Zandakkerlaan in 9070 Heusden, dit op 23/09, ondertussen 2 weken geleden. Op 29/09 kreeg ik van de ontvanger (campusshop) de melding dat ze mijn zending nog niet hadden ontvangen, waardoor ik naar de track en trace van Bpost ben gaan kijken. Daar zag ik dat er op de status van mijn zending stond dat die niet geleverd kon worden wegens vertraging, maar dat de laptop in kwestie vandaag (29/09 dus) zou geleverd worden. De dag nadien (30/09) werd de status van Bpost echter gewijzigd naar verwerking door Bpost, zonder vermelding van datum van levering. Verschillende live chat gesprekken later waarbij Bpost alle verantwoordelijkheid van zich afschuift met de melding dat het de ontvanger is die een onderzoek moet indienen via DHL die op hun beurt Bpost dienen te contacteren om mijn laptop te traceren. Zo gezegd zo gedaan. 30/09: - Bpost gebeld om 08u58: 15min 19sec / tel 02 278 51 26 - DHL express gebeld om 09u19: 8min 18sec / tel 02 715 50 50 - DHL eCommerce gebeld om 09u35: 13min 41sec / tel 02 588 01 48 Gebeld met DHL Express en daar verwijzen ze me door naar DHL eCommerce, die mij op hun beurt opnieuw doorverwijzen naar DHL Express. Zij zeggen me dat ik terug met DHL eCommerce contact moet opnemen... Ik zit in een vicieuze cirkel en niemand kan me helpen. ik heb eveneens de ontvanger (campusshop) gecontacteerd en gevraagd of zij het onderzoek willen opstarten. Dagelijks ben ik met hen in contact geweest, idem via livechat van Bpost die me constant tegenstrijdige info geven. Ik ben radeloos.. Bpost schuift elke verantwoordelijkheid af, ze zeggen me dat DHL de zending is komen ophalen terwijl dit niet zo is. Ik kreeg van de campusshop de melding dat DHL hen heeft gezegd dat Bpost de zending retour stuurt, terwijl Bpost beweert dat dit niet zo is. Ik kreeg van Bpost zelfs een link van DHL, maar wanneer ik deze gebruik blijkt mijn zending onbekend te zijn.. Als bijlage stuur ik jullie alle bewijzen die ik heb: - aankoopfactuur laptop twv 1499 euro - afgiftebewijs van Bpost op 23/09 - alle mails die ik heb gehad met de campusshop (ontvangen) - alle livechat gesprekken met Bpost - tracering van DHL die ik van Bpost kreeg, die de zending niet herkent. Op 01/10 is de status na 3x gesorteerd geweest te zijn veranderd naar terug naar afzender zonder vermelding van adres, enkel 9070 Heusden, zonder enige melding van wanneer en waar mijn laptop zou geleverd worden.. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen? Met vriendelijke, maar radeloze groeten, Eva
niet geleverde bestelling
Voor de tweede maal op 2 weken ben ik geconfronteerd met een onaangename situatie betreffende een bestelling bij bol.com. Het gaat om een smartphone die op maandag 22/09 tussen 17u35 en 19u35 via bpost geleverd zou worden. Ik ben die dag thuisgebleven om het pakket persoonlijk in ontvangst te nemen dit vooral gezien mijn slechte ervaring met een voorgaande levering. Toch ontving ik op 22/9 om 16u56 het volgende bericht: “Je pakje kon vandaag niet geleverd worden door de postbode. Hij probeert het de volgende werkdag opnieuw aan te bieden.” Na controle van mijn videodeurbel kan ik echter vaststellen dat er op dat tijdstip geen enkele poging tot levering werd ondernomen. Dit is inmiddels de tweede keer dat ik met een dergelijk probleem te maken krijg. Ik heb intussen een klacht ingediend bij bol.com, die dit eveneens zal doorgeven aan bpost. Dit is blijkbaar de procedure volgens bpost om klacht in te dienen. Men moet zich tot de afzender richten. Ik wens hiermee te benadrukken dat dergelijke praktijken onaanvaardbaar en klantonvriendelijk zijn. Ik verwacht dat dit verder onderzocht wordt.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten