Meest recente klachten

L. R.
16/10/2023

Problemen met beeindigen van contract

Beste,In 20/01/2022 nam ik een abonnement bij Body Training Studio met naam Super Boost en dit is een abonnement van 6 maanden ( tot 06/09/2022). Ik betaalde 239 euro per maand gedurende 6 maanden. Daarna werd zonder mijn weten mijn abonnement opnieuw verlengd voor opnieuw 6 maanden(08/09/2022). Omwille van medische redenen op dat moment in september 2022 was ik verplicht mijn abonnement te annuleren want ik was niet meer in staat om de sessies verder te doen. Ik bracht BTS hiervan op de hoogte. Mijn mailonderwerp en mail zelf verduidelijkte dat het om een annulatie ging. Omwille dat ik hun 'te laat had verwittigd' volgens hun heb ik nog twee maand extra 239 euro betaald. Wat ik zonder problemen heb gedaan. Maar ik dacht dan dat dit abonnement opgezegd was. Plotseling op 30 augustus 2023 begint mijn abonnement terug te lopen en alsook mijn domiciliëring. Ik ben nog steeds omwille van medische redenen niet in staat om het abonnement te hervatten en ik wou dit ook niet ( aangezien ik een 6maand lang abonnement had aangegaan en dit normaal gezien afgelopen was). Ik heb BTS hiervoor een medisch attest bezorgd. Echter blijven zij van mij verwachten dat ik opnieuw 6 maanden betaal zonder dat ik in staat ben om de sessies te volgen, zonder dat ik toestemming heb gegeven op opnieuw 6 maanden mijn abonnement te willen verlengen. Na heel veel heen en weer te mailen heb ik bevestiging gekregen dat mijn abonnement geannuleerd word op 14/01/2024. Maar dat ik tot dan elke maand moet betalen aan 239 euro per maand. Dit gaat over het absurde bedrag van 1195 euro. Ik weiger dit te betalen. Het is ook onmogelijk om het bedrijf telefonisch te contacteren en dit weigeren ze ook. Hun communicatie via mail is alles behalve duidelijk. Ze geven mij geen enkele optie om te annuleren zonder absurde bedragen te moeten betalen ondanks medische attesten.

Afgesloten
L. D.
4/09/2023

Probleem met automatische betaling

Ik heb zojuist gemerkt dat BODY TARINING STUDIO via automatische incasso 973 euro van mijn rekening hebben afgeschreven. Die ze activeerden door schrijfvervalsing (ik had ze geblokkeerd).Zojuist met de bank gebeld en ik zou vorige week mijn handtekening hebben gezet om het contract te verlengen en de sepa opnieuw te activeren, wat volkomen onjuist is. Ik heb zeker geen nieuwe aanvraag of handtekening bij hen geplaatst vorige week.Ik heb ze al op 27/02 gemaildONMIDDELLIJK ONS CONTRACT VAN 6 MAANDEN BEËINDIGEN. DIE AUTOMATISCH VERLENGD ZONDER ENIGE KENNISGEVING.BEVESTIG VIA RETOUR-E-MAIL.Vervolgens hebben ze verschillende pogingen ondernomen om geld van de rekening af te halen:13 april: 417 euro20 juli: 834 euroMaar deze betalingen gingen niet door omdat ik de automatische incasso weigerde.Maar nu waren ze er door hun vervalsing wel in geslaagd.Het geld (973 euro) heb ik bij de bank terug kunnen krijgen en de bank heeft alles van Boday Training geblokkeerd.En raad me aan om naar de politie te gaan.

Afgesloten
A. V.
1/08/2023

Stopzetten contract

Beste, wij willen ons contract hierbij stopzetten wegens nalatigheid van jullie aangezien ons contract voor 12weken stopgezet hebben omdat jullie geen persoonlijke trainer konden voorzien en de studio in Hasselt volledig gesloten hebben. Hierdoor is zijn wij alles kwijt wat we tot dan toe hadden opgebouwd. We verzoeken jullie dan ook niet enkel het contract stop te zetten maar ook de 2x 199€ die jullie van onze rekening hebben afgehaald terug te storten plus de 2weken in april die we reeds betaald hadden waarvoor we geen training meer konden krijgen. Wordt hier geen gevolg aan gegeven zullen we samen met testaankoop verdere stappen ondernemen.Met vriendelijke groeten,Andy en Jamie

Afgesloten
S. V.
30/11/2021

Opzeggen abonnement

Ik wens mijn abonnement op te zeggen bij dit bedrijf omdat ik het niet meer kan betalen (100euro per maand) maar ze willen enorme kosten aanrekenen hiervoor… ik heb nooit een contract gekregen of effectief ondertekend

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform