Meest recente klachten

T. V.
21/08/2025

Batterij probleem

Beste, Dit is nu reeds de 3 e klacht die ik stuur via Test Aankoop,met betrekking tot mijn fietsbatterij Spirit van Velociti. ²Op 25/06/25 een klacht via T A gedaan daar ik geen reactie kreeg van jullie ivm het niet werken van Nieuwe Batterij die na 6 m dienst weigerde op 11/06/25 mijn laatste mail daarover naar jullie gedaan. Geen reactie. Klacht via T A en plots levering nieuwe batterij. Deze heb ik ondertussen 2x opgeladen 1ste x 75 km kunnen fietsen , laatste oplaadbeurt 09/08/25 Nu deze voormiddag 20 tal km gedaan. in totaal was er 43 km opgereden van de batterij!!!!! Daarna nog willen vertrekken en geen reactie meer van de batterij ,deze terug willen opladen maar krijg zelfs niets van lichtjes of beweging. DRINGEND ACTIE Hier sta ik dan met mijn fiets. Dit is Geen Service Fam VanAutreve-Vandervennet

In behandeling
T. V.
25/06/2025

geen reactie op berichten

Beste: Vorig jaar reeds een klacht ingediend via Test aankoop nl 11286316, Dit behandelde het enorm lang aanslepen van een hertstelling Fietsbatterij Velocity Spirit, Aangekocht 04/24 als nieuw, werkte niet vele mailen en maanden later plots eind 10/24 een NIEUWE Werkende batterij opgestuurd gekregen, Nu is deze plots iuit het niets ook niet meer werkende, Hiervoor op 03/06/25 mail naar bikebat gestuurd, 04/06 reactie met retourzendingnr, dit op 05/06 reeds gedaan (in de doos waarmee ze in okt 24 werd opgestuurd), op 11/06/25 plots mail om nog het batterij nr in mail door te sturen bij de RETOUR te steken/WAS REEDS OPGESTUURD op 05/06/25, op 11 en 16 juni gemaild naaar bikebat om verdere info te verkrijgen, Moeilijk om te antwoorden /nog steeds GEEN reactie, Hier doe ik momenteel verder met mijn 1ste/oude fietsbatterij deze moet wel hele dagen opgeladen worden, IK wil een WERKENDE fietsbatterij verkrijgen, KLantnr MAG000025973 Fact 5301304881 ordernr NB1000678297 Dringend reactie gevraagd VanAutreve-Vandervennet machelenstraat 28/2 9800 Deinze 0474/888182

Opgelost
J. B.
15/03/2024

terugbetaling na problemen (en bedrog)

Beste,Ik heb een batterij revisie gekocht bij Bikebat maar bij ontvangst merkte ik onmiddellijk dat de ondersteuning opnieuw wegvalt na eenzelfde afstand gefietst te hebben zoals ervoor.Ze erkennen dat er een probleem is en ik doorloop 2maanden lang hun instructies op. (Een maand wachten, batterij terug opsturen, batterij ongewijzigd terugontvangen…)Nu is er vandaag geen oplossing beschikbaar en ik vraag om de aankoop te ontbinden. Ik kan mijn geld terugkrijgen maar enkel op voorwaarde dat ik mijn batterij (of minstens de cellen) bij hen achterlaat.Ik ben hier niet mee akkoord. Bikebat heeft een revisie verkocht waarvan ze hun belofte niet kunnen waarmaken. Ook ben ik van mening dat Bikebat wist van de problemen tijdens mijn revisie. Ik noem dit bedrog! Met de batterij kwam een test report gemaakt op 4jan. Op 11jan ontvang ik mijn eerste reactie:“We zijn op dit moment testen aan het doen met K***** omdat dit niet de eerste keer is dat we dit probleem horen. We proberen hierover een update te geven binnen een maand.”Bikebat kan hier eventueel in schrijven ontkennen op de hoogte geweest te zijn van problemen. Maar in 1 week tijd klachten ontvang, klachten valideren en een samenwerken opzetten met een derde partij… Niemand die dit gelooft. De revisie wordt tot op de dag van vandaag ook nog steeds aangeboden op hun site.Dat er misschien, ooit, een oplossing beschikbaar zal zijn heb ik geen boodschap aan. (Ik wil over mijn fiets kunnen beschikken/ kunnen verkopen)De batterij is nu terug in mijn bezit. Ik wens nu ook mijn aankoopbedrag terug te krijgen.Met vriendelijke groeten,J

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform