Beste,Ik heb een batterij revisie gekocht bij Bikebat maar bij ontvangst merkte ik onmiddellijk dat de ondersteuning opnieuw wegvalt na eenzelfde afstand gefietst te hebben zoals ervoor.Ze erkennen dat er een probleem is en ik doorloop 2maanden lang hun instructies op. (Een maand wachten, batterij terug opsturen, batterij ongewijzigd terugontvangen…)Nu is er vandaag geen oplossing beschikbaar en ik vraag om de aankoop te ontbinden. Ik kan mijn geld terugkrijgen maar enkel op voorwaarde dat ik mijn batterij (of minstens de cellen) bij hen achterlaat.Ik ben hier niet mee akkoord. Bikebat heeft een revisie verkocht waarvan ze hun belofte niet kunnen waarmaken. Ook ben ik van mening dat Bikebat wist van de problemen tijdens mijn revisie. Ik noem dit bedrog! Met de batterij kwam een test report gemaakt op 4jan. Op 11jan ontvang ik mijn eerste reactie:“We zijn op dit moment testen aan het doen met K***** omdat dit niet de eerste keer is dat we dit probleem horen. We proberen hierover een update te geven binnen een maand.”Bikebat kan hier eventueel in schrijven ontkennen op de hoogte geweest te zijn van problemen. Maar in 1 week tijd klachten ontvang, klachten valideren en een samenwerken opzetten met een derde partij… Niemand die dit gelooft. De revisie wordt tot op de dag van vandaag ook nog steeds aangeboden op hun site.Dat er misschien, ooit, een oplossing beschikbaar zal zijn heb ik geen boodschap aan. (Ik wil over mijn fiets kunnen beschikken/ kunnen verkopen)De batterij is nu terug in mijn bezit. Ik wens nu ook mijn aankoopbedrag terug te krijgen.Met vriendelijke groeten,J