Terug

Batterij probleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Bikebat

21/08/2025

Beste, Dit is nu reeds de 3 e klacht die ik stuur via Test Aankoop,met betrekking tot mijn fietsbatterij Spirit van Velociti. ²Op 25/06/25 een klacht via T A gedaan daar ik geen reactie kreeg van jullie ivm het niet werken van Nieuwe Batterij die na 6 m dienst weigerde op 11/06/25 mijn laatste mail daarover naar jullie gedaan. Geen reactie. Klacht via T A en plots levering nieuwe batterij. Deze heb ik ondertussen 2x opgeladen 1ste x 75 km kunnen fietsen , laatste oplaadbeurt 09/08/25 Nu deze voormiddag 20 tal km gedaan. in totaal was er 43 km opgereden van de batterij!!!!! Daarna nog willen vertrekken en geen reactie meer van de batterij ,deze terug willen opladen maar krijg zelfs niets van lichtjes of beweging. DRINGEND ACTIE Hier sta ik dan met mijn fiets. Dit is Geen Service Fam VanAutreve-Vandervennet

Berichten (5)

Bikebat

Naar: T. V.

22/08/2025

Goede middag, Alvast bedankt voor uw mail en wat vervelend om dit te horen. Graag vragen we u om de volgende stappen te volgen. Lader insteken == blijft groen 20 seconden wachten lader uitrekken 20 seconden wachten lader terug insteken == batterij zou terug moeten werken. Indien het probleem blijft aanhouden, vragen we u graag om terug contact op te nemen zodat we de batterij naar ons kunnen laten komen en met voorrang behandelen voor u. Met vriendelijke groeten, Juffrouw Robin Bikebat bv Puursesteenweg 351 2880 Bornem 052/719 919 robin@bikebat.be www.bikebat.be www.pulson.be “Production and refurbishment of batteries”

T. V.

Naar: Bikebat

22/08/2025

Beste Zopas 2x deze bewerkingen gedaan. Ik krijg geen contact in de batterij . Ook niet als we aan/uit knopje proberen . Helemaal geen reactie . Ik wens een NIEUWE BATTEIJ . Dit duurt nu reeds meer dan 1 jaar . Nog steeds geen GOED werkende batterij in mijn bezit. Ik heb wel mijn fiets nodig. Dringende reactie gevraagd

Bikebat

Naar: T. V.

22/08/2025

Goede middag, Graag vragen we u om de batterij op te sturen. SB 407 is hiervoor opgemaakt. In bijlage vindt u een DPD label (gelieve dit op de doos te kleven) waarmee u de doos met de batterij + lader bij een Parcelshop kan afgeven. Hierbij vindt u ook de link terug om de dichtstbijzijnde DPD Parcelshops bij u in de buurt terug te vinden: s:www.dpd.com/be/nlickupickup-parcelshop-vinden/. Graag vragen we u om de batterijr goed te beschermen in de doos zodat er tijdens transport geen beschadigingen kunnen voorkomen. Graag vragen we u ook om een foto te trekken van uw pakket wanneer u deze verzendt, ook van de batterijin de doos met beschermingsmateriaal en van het label op de doos. Stel dat het pakket beschadigd is of verloren gaat tijdens verzending, dat we dit kunnen aantonen aan de hand van de foto's. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Juffrouw Robin Bikebat bv Puursesteenweg 351 2880 Bornem 052/719 919 robin@bikebat.be www.bikebat.be www.pulson.be “Production and refurbishment of batteries”

T. V.

Naar: Bikebat

22/08/2025

Beste ik ben akkoord met het opsturen van mijn fietsbatterij. Maar de oplader stuur ik NIET bij in het paket. Deze heb ik nog nodig om dagelijks mij originele eerste fietsbatterij te kunnen opladen. Graag dringend dus een Nieuwe Batterij.

T. V.

Naar: Bikebat

22/08/2025

Bij deze 3 foto s van de doos met mujn retour Die ik nu ga afleveren in de DPD parcelshop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform