Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling geplaatst en niets meer gehoord
Geachte mevrouw/heer, Op 17/08/2024 hebben we voor de verjaardag van mijn grootvader een bestelling geplaatst van muntbollen van Wycam. Bij de bestelling werd vermeld dat het wat langer kon duren vooraleer onze bestelling geleverd werd. Ik stel echter vast dat na diverse onbeantwoorde mails en telefoons er geen mogelijkheid is tot levering. Dit heeft geleid tot laattijdigheid van het verjaardagscadeau van mijn grootvader, wat natuurlijk erg vervelend is. Daarom verzoek ik u om tegen 29/08/2024 te reageren op een mail van ons of ons geld terug te storten. Met vriendelijke groeten, Dagmar Kempeneers Bijlage: - bevestigingsmail bestelling
Geen levering- geld terug
Geachte mevrouw/heer, Op 12 juli 2024 kocht ik een kast in uw winkel en betaalde ik er 697,07 Eur voor. Ik kreeg nog steeds geen antwoord op al dan niet leveren van de kast. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening BE44 7340 2156 6745 Met vriendelijke groet, Kizzy Rymenams Kristof Vuerinckx
Levering thuisbatterij Huawei
Beste,Op 16/12/2023 bestelden we een Huawei thuisbatterij via jullie webshop, tot op heden heeft er geen levering plaatsgevonden. We kregen enkel excuses te horen zoals: drukke periode, ziekte, problemen met transportbedrijf, …Op 1/4/2024 heeft mijn partner jullie een mail gestuurd met verzoek tot annulatie van de bestelling en een integrale terugbetaling, echter zonder positief gevolg.
Levering Batterij
Beste, In Dec 2022 bestelling en betaling gedaan voor zonnepanelen en batterij. Zonnepanelen en factuur ontvangen in April 2023: OK.Factuur voor batterij ontvangen op 12 Sept, factuur gedateerd op 15 Mei. Tot op vandaag nog steeds geen levering...terwijl website 2 weken levertermijn meedeeld.Paar keer valse beloftes ivm levering. Na 10 maand nog steeds geen inzicht wat er gaande is...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten