Terug

Geen levering- geld terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. R.

Naar: Bemarket

07/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 12 juli 2024 kocht ik een kast in uw winkel en betaalde ik er 697,07 Eur voor. Ik kreeg nog steeds geen antwoord op al dan niet leveren van de kast. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening BE44 7340 2156 6745 Met vriendelijke groet, Kizzy Rymenams Kristof Vuerinckx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform