Terug

Bestelling geplaatst en niets meer gehoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. K.

Naar: Bemarket

26/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 17/08/2024 hebben we voor de verjaardag van mijn grootvader een bestelling geplaatst van muntbollen van Wycam. Bij de bestelling werd vermeld dat het wat langer kon duren vooraleer onze bestelling geleverd werd. Ik stel echter vast dat na diverse onbeantwoorde mails en telefoons er geen mogelijkheid is tot levering. Dit heeft geleid tot laattijdigheid van het verjaardagscadeau van mijn grootvader, wat natuurlijk erg vervelend is. Daarom verzoek ik u om tegen 29/08/2024 te reageren op een mail van ons of ons geld terug te storten. Met vriendelijke groeten, Dagmar Kempeneers Bijlage: - bevestigingsmail bestelling

Berichten (1)

Bemarket

Naar: D. K.

02/09/2024

Beste,De terugbetaling werd uitgevoerd aan de klant via de methode die werd gebruikt om de aankoop te doen.Neem gerust verder met ons contact op bij verdere vragen.Met vriendelijke groeten,ElineDank om Online Belgisch te shoppen!KlantenserviceT:0496577272E:klantenservice@bemarket.bewww.bemarket.beBulkenhof 39800 DeinzeIt's no e-mail when you print it! - 1 page: 260 ml water, 50 Wh electricity, 10 g CO2 and 10 g wood


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform