Beste,Hiermee wens ik te reageren op de klacht van de Heer Haidar.Deze klant is zelf zijn salon komen ophalen in ons magazijn met eigen vervoer.Hij heeft deze salon met eigen ladderlift naar boven gebracht in zijn woonst.De schade een zijn salon is mogelijks gebeurd tijdens zijn eigen transport.Dit is iets wat meer voorkomt. Normaal moeten wij als winkel hier niet in tussenkomen.In dit geval hebben we dit wel gedaan en zal de Heer Haidar een nieuw stuk voor zijn salon krijgen, kosteloos.Als bedanking voor onze tussenkomst worden we nog eens zwart gemaakt op internet.Nu wenst de Heer Haidar dat wij ook nog eens moeten instaan voor het transport en ook nog voor de ladderlift.Daar moeten wij negatief op reageren.Zodra het nieuwe stuk beschikbaar is, zullen wij de Heer Haidar contacteren en mag hij dit zelf komen ophalen.Met vriendelijke groeten,BelgameubelSint-Pieterskaai 15 - 8000 BruggeTel: 050 31 40 92s:www.belgameubel.be/