Terug

Beschadigde Zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Belgameubel Brugge

16/12/2022

Ik heb 28/11 een zetel opgehaald in deze zaak.( Heb er nu al spijt van )Na contact opgenomen te hebben met de zaak werd het deel die beschadigd is opnieuw besteld.Nu moet ikzelf opnieuw instaan voor de huur van een verhuislift zodat de zetel naar boven kan gebracht worden.Deze past niet in de trappenhal.Ik weiger deze kost nogmaals op mij te nemen.Ik eis van deze zaak een financiële tegemoetkoming.

Berichten (2)

A. H.

Naar: Belgameubel Brugge

16/12/2022

Ik heb ook al meerdere mails verstuurd naar dit bedrijf en ik krijg hier gewoon GEEN reactie op!!

Belgameubel Brugge

Naar: A. H.

16/12/2022

Beste,Hiermee wens ik te reageren op de klacht van de Heer Haidar.Deze klant is zelf zijn salon komen ophalen in ons magazijn met eigen vervoer.Hij heeft deze salon met eigen ladderlift naar boven gebracht in zijn woonst.De schade een zijn salon is mogelijks gebeurd tijdens zijn eigen transport.Dit is iets wat meer voorkomt. Normaal moeten wij als winkel hier niet in tussenkomen.In dit geval hebben we dit wel gedaan en zal de Heer Haidar een nieuw stuk voor zijn salon krijgen, kosteloos.Als bedanking voor onze tussenkomst worden we nog eens zwart gemaakt op internet.Nu wenst de Heer Haidar dat wij ook nog eens moeten instaan voor het transport en ook nog voor de ladderlift.Daar moeten wij negatief op reageren.Zodra het nieuwe stuk beschikbaar is, zullen wij de Heer Haidar contacteren en mag hij dit zelf komen ophalen.Met vriendelijke groeten,BelgameubelSint-Pieterskaai 15 - 8000 BruggeTel: 050 31 40 92s:www.belgameubel.be/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform