Terug

Onaanvaardbaar gedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Belgameubel Brugge

27/02/2024

Zeer onvriendelijke behandeling en rasistische opmerkingen. zeer onbeleefd een grof tegen mijn moeder waardoor zij helemaal aangedaan was. beloofde levertijden niet gerespecteert. dreigen met extra kosten en niet een rekening houden met mensen! zware discriminatie en rasizme. wist niet dat dit nog kon maar blijkbaar wel.

Berichten (2)

Belgameubel Brugge

Naar: J. V.

07/03/2024

Beste mevrouw , mijnheer , Wij willen even reageren op deze aanklacht daar wij  zeer aangedaan  zijn van  het feit dat 1 iemand , zelfs de klant zelf nog niet , maar een familie-lid onze zaak zo onterecht en zonder enige waarheid zo met de grond gelijkmaakt en publiekelijk valselijk in een slecht daglicht stelt door zo veel leugens te spuien en dat dit zomaar kan . Wij vinden dit RONDUIT SCHANDALIG en overwegen het hier niet bij te laten en klacht in te dienen wegens laster en eerroof .Onze zaak bestaat reeds meer dan 10 jaar en ons clienteel bestaat voor meer dan  50% uit mensen van alle nationaliteiten , huidskleuren en religies . Van boedhistische Nepalezen en Indiers    tot Islamitische Afghanen  tot orthodoxe Roemenen en Georgiers .Wij zijn dit gewend en voor ons is elke klant een klant en word op dezelfde vriendelijke manier behandeld .De bestelbon waar mevrouw naar verwijst werd opgemaakt op 27/1/24 en uitgeleverd bij haar thuis op 20/2/24 aangezien er 3 ARTIKELS  moesten besteld worden en daar was zij van op de hoogte .Dus levertermijn mooi op tijd .Wij hadden op voorhand duidelijk  de leverdatum afgesproken met mevrouw. Mevrouw wist heel goed dat de levering ging plaatsvinden tussen 8u en 17 u  en de avond voordien belt deze mevrouw met de mededeling  dat de levering dient te gebeuren na 17 u s'avonds wat onmogelijk is want de chauffeurs stoppen om 17 u . De goederen zaten reeds geladen op de camion bij de transport en waren reeds weg uit ons magazijn .Wij hebben dan ook op een VRIENDELIJKE manier duidelijk gemaakt dat de levering doorging zoals besproken en dat wij s'avonds na 17 U NIET LEVEREN .Wij   hebben op een deftige manier aan mevrouw uitgelegd dat indien zij er toch op stond dat de levering naar een andere dag moest verplaatst worden er een bijkomend transport van 50 euro zou aangerekend worden .Immers het was 17 U s'avonds en de levering lag al een week voordien vast en was reeds geladen .Dat betekent goederen heel de dag mee op transport , s'avonds  uitladen , stockeren , weer opladen ..met alle risico's op beschadiging vandien .Er is nooit met geen woord gerept of zelfs geen allusie gemaakt op het feit dat de klanten van oorsprong van buitelandse origine zijn .Wij zijn dan ook stomverbaasd over deze REACTIE EN DE GEBRUIKTE TERMEN  : 'RACISME ' ,' ZWARE DICRIMINATIE'   .. Wij vinden dit niet kunnen en verwachten op zijn minst een verontschuldiging en het verwijderen van de 1 STER review waarin exact dezelfde gore zwaar beschuldigende taal wordt gebruikt .Wij vinden dat WIJ racistisch worden benaderd en dat onder het mom van al deze leugens zij  enkel een vergoeding willen  bedingen wat wij uiteraard NIET zullen  geven daar er totaal geen reden voor ons . Dit ruikt dan ook naar zwaar' profiteurisme ' ons inziens en het ONTERECHT (MIS)BRUIKEN van termen en woorden die een heel zware lading en beschuldiging vormen en waar  wij ons ver van  willen  distancieren daar deze totaal niet rijmen met onze filosofie .Wij zijn echt boos !Graag een reactie van de tegenpartij .  Met vriendelijke groeten,Van Rompaey CZaakvoerder0475.860.706BelgameubelSint-Pieterskaai 15 - 8000 BruggeTel:   050 31 40 92s:www.belgameubel.be/

J. V.

Naar: Belgameubel Brugge

09/03/2024

Ik heb mijn vrije mening geuit op dit platform. Waarvoor deze website ook gemaakt is. Ik heb een rasistisch opmerking gekregen ik citeeer" Wij zijn hier wel in belgië". Het kan zelfs geen laster en eerroof zijn want ik heb geen naam van de medewerker genoemd die dit heeft gezegd. Maar jullie mogen doen wat jullie willen. Ik wou excuses voor zo een behandeling maar als jullie een klacht willen indienen in plaats van jullie te verondschuldigen hiervoor, dan zal ik ook een klacht indienen tegen intimidatie en mij beperken in mijn vrije menings uiting en rasistisch gedrag en mogen jullie uitleggen waarom dit tegen mij gezgd is geweest.om terug te komen naar mijn moeder. Jullie kunnen het wel zeer goed uitleggen nu maar zij kreeg pas op het laaste moment te weten dat de levering donderdag zal zijn, maar niemand heeft gezegd om hoe laat. Niemand heeft gevraagd waneer de levering voor ons zal passen en om hoe laat. En de dag ervoor belde mijn moeder om de tijdstip te vragen die zij niet had gekregen. en kreeg zij antwoord dat het enkel om 11 uur kan en iet anders en als zij niet kan dat zij dan maar EXTRA MOET BETALEN. terwijl zij al heeft bijbetaald voor de levering. DAN KONDEN JULLIE OP ZIJN MINST DE LEVERINGSTIJD MET HAAR HEBBEN AFGESTEMD. U bent kwaad ? omdat u medewerker onbeschoft was tegen mij. Tog een raare reactie. Maar ja wat weet ik ervan want ik ben niet van belgië en wij zijn hier in belgië en dat is hoe het hier werkt volgens uw medewerker.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform