Beste mevrouw , mijnheer , Wij willen even reageren op deze aanklacht daar wij zeer aangedaan zijn van het feit dat 1 iemand , zelfs de klant zelf nog niet , maar een familie-lid onze zaak zo onterecht en zonder enige waarheid zo met de grond gelijkmaakt en publiekelijk valselijk in een slecht daglicht stelt door zo veel leugens te spuien en dat dit zomaar kan . Wij vinden dit RONDUIT SCHANDALIG en overwegen het hier niet bij te laten en klacht in te dienen wegens laster en eerroof .Onze zaak bestaat reeds meer dan 10 jaar en ons clienteel bestaat voor meer dan 50% uit mensen van alle nationaliteiten , huidskleuren en religies . Van boedhistische Nepalezen en Indiers tot Islamitische Afghanen tot orthodoxe Roemenen en Georgiers .Wij zijn dit gewend en voor ons is elke klant een klant en word op dezelfde vriendelijke manier behandeld .De bestelbon waar mevrouw naar verwijst werd opgemaakt op 27/1/24 en uitgeleverd bij haar thuis op 20/2/24 aangezien er 3 ARTIKELS moesten besteld worden en daar was zij van op de hoogte .Dus levertermijn mooi op tijd .Wij hadden op voorhand duidelijk de leverdatum afgesproken met mevrouw. Mevrouw wist heel goed dat de levering ging plaatsvinden tussen 8u en 17 u en de avond voordien belt deze mevrouw met de mededeling dat de levering dient te gebeuren na 17 u s'avonds wat onmogelijk is want de chauffeurs stoppen om 17 u . De goederen zaten reeds geladen op de camion bij de transport en waren reeds weg uit ons magazijn .Wij hebben dan ook op een VRIENDELIJKE manier duidelijk gemaakt dat de levering doorging zoals besproken en dat wij s'avonds na 17 U NIET LEVEREN .Wij hebben op een deftige manier aan mevrouw uitgelegd dat indien zij er toch op stond dat de levering naar een andere dag moest verplaatst worden er een bijkomend transport van 50 euro zou aangerekend worden .Immers het was 17 U s'avonds en de levering lag al een week voordien vast en was reeds geladen .Dat betekent goederen heel de dag mee op transport , s'avonds uitladen , stockeren , weer opladen ..met alle risico's op beschadiging vandien .Er is nooit met geen woord gerept of zelfs geen allusie gemaakt op het feit dat de klanten van oorsprong van buitelandse origine zijn .Wij zijn dan ook stomverbaasd over deze REACTIE EN DE GEBRUIKTE TERMEN : 'RACISME ' ,' ZWARE DICRIMINATIE' .. Wij vinden dit niet kunnen en verwachten op zijn minst een verontschuldiging en het verwijderen van de 1 STER review waarin exact dezelfde gore zwaar beschuldigende taal wordt gebruikt .Wij vinden dat WIJ racistisch worden benaderd en dat onder het mom van al deze leugens zij enkel een vergoeding willen bedingen wat wij uiteraard NIET zullen geven daar er totaal geen reden voor ons . Dit ruikt dan ook naar zwaar' profiteurisme ' ons inziens en het ONTERECHT (MIS)BRUIKEN van termen en woorden die een heel zware lading en beschuldiging vormen en waar wij ons ver van willen distancieren daar deze totaal niet rijmen met onze filosofie .Wij zijn echt boos !Graag een reactie van de tegenpartij . Met vriendelijke groeten,Van Rompaey CZaakvoerder0475.860.706BelgameubelSint-Pieterskaai 15 - 8000 BruggeTel: 050 31 40 92s:www.belgameubel.be/