Meest recente klachten

P. V.
21/02/2024

koelkastherstelling- wordt niet ingepland

Eind januari is onze bekokoelkast in garantie stuk en vragen we via asogem een herstelling. Deze herstelling verloopt vrij vlot, we worden vlot gecontacteerd , de technieker komt langs , heeft het onderdeel niet bij , en komt een week later terug om het onderdeel te vervangen. Jammer genoeg blijkt dit niet de oplossing voor het probleem want de koelkast is nog steeds stuk( hetzelfde probleem). Er wordt terug een herstellingsaanvraag gedaan en dan wordt er telefonisch gezegd dat het probleem zal besproken worden met de hoofdtechnieker. Er komt een week later een telefoontje, maar dat hebben we gemist ( mensen kunnen niet altijd opnemen) we bellen terug en ze zullen ons binnen de 48 uur contacteren. De beloofde ' binnen de 48 uur belt de planning u terug ' blijkt volledig onhaalbaar en duurt ondertussen al 5 dagen...we hebben altijd wel iemand van het onthaal kunnen speken die de 48 uur mantra blijft herhalen.. ondertussen zitten dus vlotjes aan de 3 weken zonder koelkast, hebben we nog steeds geen zicht op een afspraak, en of er een onderdeel moet vervangen worden of de volledige koelkast.Het is blijkbaar onmogelijk om iemand van de planning te pakken te krijgen, we komen altijd op het secretariaat terecht en ze kunnen ons niet doorverbinden.We krijgen geen informatie

Opgelost
T. S.
13/06/2023

Dossier geblokkeerd omdat ik 75€ moet betalen voor belachelijke reden

Beste, op 13 juni kwam een techniek van ASOGEM voor mijn defecte diepvries van BEKO te bekijken. Deze was al defect bij plaatsing. Tussen 12 en 17u ging de technieker komen. Netjes een dag vrij genomen, aan het wachten.. tot ik even buiten was en de deur dichtsloeg en geen sleutel of telefoon had. Op 30’ toch via de buren achteraan binnen geraakt.. ja hoor technieker was die tijd er toen en de moeite niet gedaan om even te wachten. Hoor ik nog mijn adres via gps afgeroepen worden dus hij was in de buurt, niet eens de moeite doen.. dan krijg ik te horen dat ik onbeleefd was.. klantservice slecht.... en dan wordt je dossier geblokkeerd zolang je geen 75€ betaald voor dit? Nooit van men leven.. of jullie schrappen mijn 75€ en komen de diepvries herstellen of ik wil men geld van de diepvries terug. Maar liever geld terug , wil liefst niets meer met jullie te maken hebben.

Afgesloten
L. D.
4/05/2022

Herstellen

Beste,Ik heb via bol.com in december 2021 een Beko wasmachine gekocht.Nu is dit reeds einde maart stuk dat het niet meer afpompt.Ik heb via bol.com en reparatie opgestart 4 april dit verliep goed tot ik bij de reparatiedienst ASOGEM uit kwam die de herstelling moeten doen.1: 48 u na aanvraag contacteren ze u -> KLOPT NIET2: binnen de zoveel dagen of Uur is het gerepareerd -> klopt niet na 1 maand wacht ik nog steeds, komt er wel een technieker dan weer niet dan weer wel dan weer niet … Nog niemand niet gezien.3: worden steeds aan lijntje gehouden en is het precies nog onze schuld dat er geen reparatie kan door gaan want ze gaan ik kopieer hun zin : “ We gaan het proberen dit op een deftige manier voor U op te lossen,”4: ik wacht dus nog steeds op een reparatie of oplossing terwijl de was van mij de kinderen en de man niet kan gedaan worden en ik dit steeds in bad moet wassen wat absoluut niet proper is als je een wasmachine van in december van bijna 500€ hebt staan.

Afgesloten
J. V.
13/04/2019

Defecte koelkast BEKO

Heb gedurende een 4,5 jaar een BEKO koelkast.Deze is nu een 2 tal weken defect. We merkte dat deze niet meer koelde en dat er aan de binnenkant aan de achterwand bruine aftekening zichtbaar was.Hebben toen de achterwant verwijderd en wat er toen zichtbaar werd is niet normaal.De condensor aan de binnenzijde is voor de helft verroest. Dit roesten heeft een lek veroorzaakt waardoor deze niet meer werkt.Heb contact opgenomen met de winkel waar aangekocht en heeft onmiddelijk actie ondernomen. Hij bevestigde dat dit niet normaal was.Vraag van winkel aan ASOGEMEventueel een omruiling ( met een KLEINE opleg ) gratis.Hier is op geantwoord dat enkel een korting van 10% kan aangeboden worden op een nieuw toestel.Ik wil hier benadrukken dat het galvaniseren van de hoofdleidingen niet in orde is, daar de horizontale koel staafjes zo goed als geen roest vertonen en wel voldoende gegalvaniseerd waren.Hier is geen spraken van normale slijtage.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform