Beste,Ik heb via bol.com in december 2021 een Beko wasmachine gekocht.Nu is dit reeds einde maart stuk dat het niet meer afpompt.Ik heb via bol.com en reparatie opgestart 4 april dit verliep goed tot ik bij de reparatiedienst ASOGEM uit kwam die de herstelling moeten doen.1: 48 u na aanvraag contacteren ze u -> KLOPT NIET2: binnen de zoveel dagen of Uur is het gerepareerd -> klopt niet na 1 maand wacht ik nog steeds, komt er wel een technieker dan weer niet dan weer wel dan weer niet … Nog niemand niet gezien.3: worden steeds aan lijntje gehouden en is het precies nog onze schuld dat er geen reparatie kan door gaan want ze gaan ik kopieer hun zin : “ We gaan het proberen dit op een deftige manier voor U op te lossen,”4: ik wacht dus nog steeds op een reparatie of oplossing terwijl de was van mij de kinderen en de man niet kan gedaan worden en ik dit steeds in bad moet wassen wat absoluut niet proper is als je een wasmachine van in december van bijna 500€ hebt staan.