Terug

koelkastherstelling- wordt niet ingepland

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Asogem

21/02/2024

Eind januari is onze bekokoelkast in garantie stuk en vragen we via asogem een herstelling. Deze herstelling verloopt vrij vlot, we worden vlot gecontacteerd , de technieker komt langs , heeft het onderdeel niet bij , en komt een week later terug om het onderdeel te vervangen. Jammer genoeg blijkt dit niet de oplossing voor het probleem want de koelkast is nog steeds stuk( hetzelfde probleem). Er wordt terug een herstellingsaanvraag gedaan en dan wordt er telefonisch gezegd dat het probleem zal besproken worden met de hoofdtechnieker. Er komt een week later een telefoontje, maar dat hebben we gemist ( mensen kunnen niet altijd opnemen) we bellen terug en ze zullen ons binnen de 48 uur contacteren. De beloofde ' binnen de 48 uur belt de planning u terug ' blijkt volledig onhaalbaar en duurt ondertussen al 5 dagen...we hebben altijd wel iemand van het onthaal kunnen speken die de 48 uur mantra blijft herhalen.. ondertussen zitten dus vlotjes aan de 3 weken zonder koelkast, hebben we nog steeds geen zicht op een afspraak, en of er een onderdeel moet vervangen worden of de volledige koelkast.Het is blijkbaar onmogelijk om iemand van de planning te pakken te krijgen, we komen altijd op het secretariaat terecht en ze kunnen ons niet doorverbinden.We krijgen geen informatie

Berichten (1)

Asogem

Naar: P. V.

22/02/2024

Beste Mr. Vertenten,Ik zag in onze historiek dat mijn collegas u op 16 Februari hebben proberen te contacteren maar dat u inderdaad niet hebt opgenomen toen.Wegens afwezigheden op onze dienst planning had men de vraag van ons extern callcenter om u terug te bellen nog niet behandeld, hiervoor willen wij ons dan ook excuseren.Ondertussen heb ik uw historiek even doorgenomen en intern besproken, van daaruit hebben wij de beslissing genomen om uw toestel om te ruilen naar het nieuwere model BSSA315K4SN.De omruiling zal uitgevoerd worden door GLS, u zal dus een mail ontvangen van hen met een link naar hun leveringsplatform langs waar u rechtstreeks met hen een leveringsdatum kunt afspreken.Hopende U hiermee alsnog van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten.Sincères salutations.Bjorn BrusselmansProcess Screening BeneluxBeko Belgium N.V./S.A.Schaliënhoevedreef 262800 MechelenT: +32 (0) 3 870 86 60www.beko-be.comSensitivity: InternalNon-Personal DataSensitivity: InternalNon-Personal Data


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform