Terug

Dossier geblokkeerd omdat ik 75€ moet betalen voor belachelijke reden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Asogem

13/06/2023

Beste, op 13 juni kwam een techniek van ASOGEM voor mijn defecte diepvries van BEKO te bekijken. Deze was al defect bij plaatsing. Tussen 12 en 17u ging de technieker komen. Netjes een dag vrij genomen, aan het wachten.. tot ik even buiten was en de deur dichtsloeg en geen sleutel of telefoon had. Op 30’ toch via de buren achteraan binnen geraakt.. ja hoor technieker was die tijd er toen en de moeite niet gedaan om even te wachten. Hoor ik nog mijn adres via gps afgeroepen worden dus hij was in de buurt, niet eens de moeite doen.. dan krijg ik te horen dat ik onbeleefd was.. klantservice slecht.... en dan wordt je dossier geblokkeerd zolang je geen 75€ betaald voor dit? Nooit van men leven.. of jullie schrappen mijn 75€ en komen de diepvries herstellen of ik wil men geld van de diepvries terug. Maar liever geld terug , wil liefst niets meer met jullie te maken hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform