Meest recente klachten

A. P.
5/05/2025

Levering is helemaal fout/verkoper niet bereid tot deftige oplossing

Na betaling van twee beeldschermen (merk HP) voor 300 euro komt de verkoper ineens af met een onbekende koerierdienst die eist dat je met hen ook nog eens een bijkomende afspraak maakt om het te laten leveren, en indien niet thuis werken zij ook niet met postpunten en eisen ze dus een nieuwe afspraak. Dat is voor ons een serieus probleem gezien we sowieso niet thuis kunnen zijn, maakt niet uit hoeveel "afspraken" ze van ons eisen. Maar de verkoper weigert een deftige oplossing te bieden en houdt ons in de plaats daarvan aan het lijntje en zegt dat ze pas op "9 mei" zullen kijken of het wel of niet geleverd is en dan "mogelijk" iets ondernemen. Ook wil de verkoper blijkbaar geen annulering doen zoals we vragen. Wat is dat voor onzin eigenlijk?? Wij zitten nu dus vast met twee BETAALDE producten die pas geleverd worden wanneer we "op afspraak" thuis zijn, wat voor ons sowieso niet mogelijk is. We hadden bij aankoop een DEFTIGE koerierdienst verwacht die met postpunten werkt zonder bijkomende afspraken en interventies. Gezien dat niet zo is kunnen we die producten niet in ontvangst nemen en EISEN WE ONMIDDELLIJK annulering van beide bestellingen en ons geld terug maar ook dat wordt dus blijkbaar gedegen geweigerd.

Opgelost
L. B.
10/08/2020

Probleem met garantie Inductiekookplaat Novy

Best,Ik kocht op 18/02/2020 een inductiekookplaat van het merk Novy. Een aantal weken geleden vertoonde die plots een barst in het glas. De verkoper en fabrikant beweren dat dit nooit onder garantie valt. Wij hebben hier echter nooit iets op laten vallen en hadden dit graag hersteld gezien onder garantie aangezien de kookplaat nog geen 6 maand oud is. Ik heb zowel de verkoper als het merk al meerdere maken gecontacteerd zonder succes.

Opgelost
L. N.
26/12/2017

Bestelling ( pakket) niet ontvangen !!

Bestelling geplaatst bij art en Craft en online betaald , bevestiging dat geld al ontvangen was en bevestiging dat ik de dag nadien mijn pakje zou ontvangen , track en tracé gekregen om op te volgen .volgende dag tussen 13u en 15u zou mijn pakket worden geleverd. Omstreeks 16u mijn pakket niet ontvangen gekeken op track en trace en was geleverd .....? Direct gebeld AC maar konden niet helpen koerier gevraagd hoe dit kon want heb geen pakket ontvangen . De een smijt de bal naar ander , koerier zegt afgeleverd aan een man en dan een oude vrouw , navraag bij buren maar niemand weet van iets gevraagd bij koerier om handtekening maar dit is een streep uiteindelijk raadsman om hulp gevraagd want wordt geen stap verder geholpen . Maar ondertussen heb ik betaald maar geen pakket gekregen !!!! Nu 5 dagen verder en niets .... na mij boos te maken zouden ze een 2 bestelling laten leveren met andere koerier en zou ik deze morgen ontvangen . Maar als ik bel weet men van niets !!! Sorry maar dit kan echter niet zo de klant bedissel en service alles behalve . Mijn vertrouwen in deze webshop is als klant serieus geschaad . En ik eis mijn pakket waarvoor ik heb betaald ze hebben geen 5 dagen op hun geld moeten wachten . Binnen 5 min was mijn geld al in ontvangst .Ofwel mijn geld terug .

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform