Terug

Bestelling ( pakket) niet ontvangen !!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. N.

Naar: Art & Craft

26/12/2017

Bestelling geplaatst bij art en Craft en online betaald , bevestiging dat geld al ontvangen was en bevestiging dat ik de dag nadien mijn pakje zou ontvangen , track en tracé gekregen om op te volgen .volgende dag tussen 13u en 15u zou mijn pakket worden geleverd. Omstreeks 16u mijn pakket niet ontvangen gekeken op track en trace en was geleverd .....? Direct gebeld AC maar konden niet helpen koerier gevraagd hoe dit kon want heb geen pakket ontvangen . De een smijt de bal naar ander , koerier zegt afgeleverd aan een man en dan een oude vrouw , navraag bij buren maar niemand weet van iets gevraagd bij koerier om handtekening maar dit is een streep uiteindelijk raadsman om hulp gevraagd want wordt geen stap verder geholpen . Maar ondertussen heb ik betaald maar geen pakket gekregen !!!! Nu 5 dagen verder en niets .... na mij boos te maken zouden ze een 2 bestelling laten leveren met andere koerier en zou ik deze morgen ontvangen . Maar als ik bel weet men van niets !!! Sorry maar dit kan echter niet zo de klant bedissel en service alles behalve . Mijn vertrouwen in deze webshop is als klant serieus geschaad . En ik eis mijn pakket waarvoor ik heb betaald ze hebben geen 5 dagen op hun geld moeten wachten . Binnen 5 min was mijn geld al in ontvangst .Ofwel mijn geld terug .

Berichten (4)

Art & Craft

Naar: L. N.

26/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Bedankt voor uw mail.Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling met ticketnummer: 196523.U kan ons ook steeds telefonisch bereiken op het nummer +32 (0)9 236 56 08, u houdt dan best dit ticketnummer bij de hand.Met vriendelijke groeten,Het Art and Craft Team----------------------------------------------Klachtenbox, 26 dec. 20:28 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Art and Craft.[JME0E3-59OY]

L. N.

Naar: Art & Craft

26/12/2017

Geachte Art en Craft,Goed dat uw mijn mail heeft ontvangen .Ticket nummer 196523Maar wanneer zal ik mijn pakket ontvangen?Alsook de track en tracé die mij vandaag zou worden bezorgd En met welke leverancier zal deze opgestuurd worden .Er is vandaag om 16u16 bevestigd van Stijn Peeters, dat ik mijn pakje morgen zal ontvangen , en dat ik hem dan als retour moet ingeven zo bevestigd dit dat ik hem dan wel heb ontvangen.Ben een ganse dag bezig om jullie werk te doen , is 5 dagen geleden dat ik heb betaald maar geen pakket ontvangen . Stel eens in mijn plaats .Stijn Peeters heeft mails naar mij gestuurd dat ik morgen 27 december 2017 mijn pakket zou ontvangen en dat ik een track en tracé zal ontvangen.Maar als ik dan nog eens tel om te weten dan wordt de tel aan mijn neus afgelegd en dat 2 maal na elkaar , en wordt afgeblaft.Sorry maar ik denk dat ik degene zou moeten blaffen want ik heb mijn pakket niet ontvangen .Er wordt mij van alles wijs gemaakt en excuses waar ik niets mee ben .Ik denk dat ik heel duidelijk ben mijn pakket wil ik ontvangen en dat morgen zoals bevestigd in mail van Stijn Peeters met track en tracé. Mijn factuur en welke firma dit wordt geleverd. Zoniet zie ik mij genoodzaakt verdere gerechtelijke stappen te ondernemen met alle kosten ten uw laste en dat met intrest en schadevergoeding .Hopend op een positieve antwoord MvgLudovic N

Art & Craft

Naar: L. N.

26/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Bedankt voor uw mail.Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling met ticketnummer: 196526.U kan ons ook steeds telefonisch bereiken op het nummer +32 (0)9 236 56 08, u houdt dan best dit ticketnummer bij de hand.Met vriendelijke groeten,Het Art and Craft Team----------------------------------------------Klachtenbox, 26 dec. 20:46 CETludovic neefs (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Art and Craft.[N8OLOV-8764]

Art & Craft

Naar: L. N.

27/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Uw aanvraag (196523) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Art and Craft team----------------------------------------------Jan Tratsaert, 27 dec. 11:04 CETBeste,Wij hebben op uw vraag een nieuwe bestelling ingezet die vandaag wordt afgeleverd.De koerier heeft ook uirukkelijke instructies gekregen om enkel te leveren op vertoon van identiteitskaart en in geen enkel geval bij de buren.Dit werd u gisteren ook bevestigd door een medewerker van onze klantendienst.We volgen de levering mee op voor u zodat we bij verdere problemen meteen kunnen bijsturen.Hopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd?----------------------------------------------Klachtenbox, 26 dec. 20:28 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Art and Craft.[JME0E3-59OY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform