Terug

Levering is helemaal fout/verkoper niet bereid tot deftige oplossing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. P.

Naar: Art & Craft

05/05/2025

Na betaling van twee beeldschermen (merk HP) voor 300 euro komt de verkoper ineens af met een onbekende koerierdienst die eist dat je met hen ook nog eens een bijkomende afspraak maakt om het te laten leveren, en indien niet thuis werken zij ook niet met postpunten en eisen ze dus een nieuwe afspraak. Dat is voor ons een serieus probleem gezien we sowieso niet thuis kunnen zijn, maakt niet uit hoeveel "afspraken" ze van ons eisen. Maar de verkoper weigert een deftige oplossing te bieden en houdt ons in de plaats daarvan aan het lijntje en zegt dat ze pas op "9 mei" zullen kijken of het wel of niet geleverd is en dan "mogelijk" iets ondernemen. Ook wil de verkoper blijkbaar geen annulering doen zoals we vragen. Wat is dat voor onzin eigenlijk?? Wij zitten nu dus vast met twee BETAALDE producten die pas geleverd worden wanneer we "op afspraak" thuis zijn, wat voor ons sowieso niet mogelijk is. We hadden bij aankoop een DEFTIGE koerierdienst verwacht die met postpunten werkt zonder bijkomende afspraken en interventies. Gezien dat niet zo is kunnen we die producten niet in ontvangst nemen en EISEN WE ONMIDDELLIJK annulering van beide bestellingen en ons geld terug maar ook dat wordt dus blijkbaar gedegen geweigerd.

Berichten (2)

Art & Craft

Naar: A. P.

05/05/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Heb je een bijkomende vraag of opmerking? Reageer dan op dit bericht. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur. Art Craft Klantenservice Ticket 1189860 Beste klant, We hebben je aanvraag ontvangen gaan er meteen mee aan de slag. We doen ons best om je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. We reageren gemiddeld binnen de 24 uur en zijn bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 9:00 en 17:00. Heb je ondertussen nog een bijkomende vraag of opmerking, dan kan je steeds op dit bericht reageren. Met vriendelijke groeten, Het Art Craft team Jouw bericht: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ artandcraft.comMijn accountKlantenserviceWinkels Dit e-mailbericht is een service van Art Craft. [DRX9MX-3MRM6]

Art & Craft

Naar: A. P.

09/05/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Heb je een bijkomende vraag of opmerking? Reageer dan op dit bericht. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur. Art Craft Klantenservice Ticket 1189860 Jossefien (Art Craft) 9 mei 2025 09:26 CEST Beste ANDY P We betreuren het dat u teleurgesteld bent over de bezorgmethode voor uw twee HP-beeldschermen. Graag geven wij toelichting op onze keuze voor Dynalogic als bezorgpartner. Waarom we voor Dynalogic kiezen: Voor kwetsbare producten zoals beeldschermen kiezen wij bewust voor een gespecialiseerde koeriersdienst die schade tijdens transport minimaliseert. Deze partner levert direct aan huis, zodat uw bestelling niet onnodig door sorteercentra hoeft, wat de kans op schade aanzienlijk verkleint. Hoewel wij begrijpen dat een afspraak hiervoor soms lastig kan zijn, is dit een bewuste keuze voor de bescherming van uw product. Uw verzoek tot annulering: Maandag ontvingen wij van u onder andere de volgende reactie: Steek het dan maar waar de zon niet schijnt want we zijn niet zomaar thuis. Hopelijk is dat dan duidelijk genoeg. ONMIDDELLIJK ons geld dan terug op rekening. WAT EEN ONZIN. Gebruik toch een DEFTIGE posienst?????? Gezien deze duidelijke wens hebben wij de leveringen inmiddels stopgezet en uw verzoek voor terugbetaling ingediend bij Bol.com. Dit proces is reeds in gang gezet, zoals eerder bevestigd. We vinden het jammer dat deze gang van zaken tot onvrede heeft geleid en hopen dat deze toelichting enige duidelijkheid biedt. Met vriendelijke groeten, Jossefien klachten@test-aankoop.be 5 mei 2025 16:15 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ artandcraft.comMijn accountKlantenserviceWinkels Dit e-mailbericht is een service van Art Craft. [DRX9MX-3MRM6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform