Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Account geblokkeerd
Beste, aion bank heeft mijn rekening afgesloten zonder geldige redenen, volgens algemene voorwaarden bank mag niet zo maar jou rekening afsluiten ik ben elke dag in contact met live chat support team, zij geven geen informatie, voor welke redenen wordt mijn rekening geblokkeerd , zij zeggen alleen wachten op ons email, momenteel ben ik zonder bank kaart en zonder geld omdat mijn loon ook wordt gestort op deze rekening, als zij mijn rekening wilt niet terug openen dan wil ik graag mijn all saldo op mijn bank kaart opnemen ,op mijn andere rekening, en zij mogen mijn rekening afsluiten na het opnemen van mijn saldo, ik heb ook klacht ingediend bij de ombudsman, Mvg Bakhtyar walizada
Bank kaart geblokkeerd
Beste, aion bank heeft mijn bank kaart en account geblokkeerd zonder reden en zij hebben ook niet informerd ik vraag nu mijn saldo te openemen van mijn rekening en zij zegt in live chat dat je moet wachten op one email het is all 3 dagen dat ik wacht kunnen jullie alstublieft mij helpen over deze problem bedankt Mvg Bakhtyar walizada
Gedwongen liquidatie investeringsportfolio
GeachteOp vrijdag 2 juni ontving ik een e-mail van Aion bank met de melding dat zij mogelijks het beheer van investeringsportfolio's opschorten per 1 september als deel van een bredere commerciële strategie. De vraag aan de klant is om de portfolio's zo snel mogelijk te liquideren. De klant draait op voor enige verliezen.De investeringsmarkt doet het al een aantal jaren uitzonderlijk slecht waardoor mijn portfolio's op een negatief saldo staan. Het advies van Aion in 2022 was om de portfolio's te behouden omdat dit een investering was op lange termijn, namelijk 3 tot 5 jaar. Die termijn is nog lang niet verstreken.Het feit dat Aion op dit moment beslist om de portfolio's op te schorten is een kaakslag. Het leidt tot financieel verlies voor de klant zodat de bank winst kan maken. Wanneer de klantendienst hierover gecontacteerd werd, was het antwoord zonder enig begrip met de abstracte melding dat de kans op verlies deel uitmaakt van investeren. Dit gaat niet om investeren. Dit gaat om een eenzijdige beslissing van u om de portfolio's te sluiten. In de overeenkomst kon ik niet terugvinden dat de bank het recht heeft om dit te doen.De markten zouden tegen begin 2024 aan herstel beginnen. Waarom niet nog iets langer wachten om dit onderdeel van de nieuwe commerciële strategie te implementeren zodat klanten niet in de kou gezet worden?Ik hoop op ofwel een uitstel van deze beslissing of een financiële compensatie voor de verliezen die geleden worden indien de portfolio's geliquideerd worden.
Achterhouden van het geld
Beste , ik ben klant bij Aion. Ik heb een bedrijf. Nu heeft mijn klant mij uitbetaald en ik krijg mijn geld niet op mijn rekening te zien ! Aion bank vraagt factuur van de klant en dit allemaal via de chat, factuur werd door gestuurd, nadien krijg ik in 1 chat 10 verschillende medewerkers om opnieuw dezelfde vraag voor mijn factuur terwijl dit ondertussen al 5 x werd doorgestuurd. Het gaat over een bedrag van 8.000 euro die ze achterhouden, klantendienst heeft mij heel de dag aan het lijntje gehouden. Geen 8000e te zien. Zelf test gedaan van een andere rekening te stortten instant, krijg ik ook het bedrag niet te zien. Conclusie : verdwijnen van het geld , oplichterij ! Houdt de klant aan het lijntje. Ik eis mijn 8000 euro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten