Terug

Account geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: Aion

09/02/2025

Beste, aion bank heeft mijn rekening afgesloten zonder geldige redenen, volgens algemene voorwaarden bank mag niet zo maar jou rekening afsluiten ik ben elke dag in contact met live chat support team, zij geven geen informatie, voor welke redenen wordt mijn rekening geblokkeerd , zij zeggen alleen wachten op ons email, momenteel ben ik zonder bank kaart en zonder geld omdat mijn loon ook wordt gestort op deze rekening, als zij mijn rekening wilt niet terug openen dan wil ik graag mijn all saldo op mijn bank kaart opnemen ,op mijn andere rekening, en zij mogen mijn rekening afsluiten na het opnemen van mijn saldo, ik heb ook klacht ingediend bij de ombudsman, Mvg Bakhtyar walizada


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform