Terug

Achterhouden van het geld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Aion

14/01/2023

Beste , ik ben klant bij Aion. Ik heb een bedrijf. Nu heeft mijn klant mij uitbetaald en ik krijg mijn geld niet op mijn rekening te zien ! Aion bank vraagt factuur van de klant en dit allemaal via de chat, factuur werd door gestuurd, nadien krijg ik in 1 chat 10 verschillende medewerkers om opnieuw dezelfde vraag voor mijn factuur terwijl dit ondertussen al 5 x werd doorgestuurd. Het gaat over een bedrag van 8.000 euro die ze achterhouden, klantendienst heeft mij heel de dag aan het lijntje gehouden. Geen 8000e te zien. Zelf test gedaan van een andere rekening te stortten instant, krijg ik ook het bedrag niet te zien. Conclusie : verdwijnen van het geld , oplichterij ! Houdt de klant aan het lijntje. Ik eis mijn 8000 euro

Berichten (3)

V. V.

Naar: Aion

14/01/2023

Dit dringend te bekijken ! Zo niet , is het gemakkelijk een advocate te nemen !

V. V.

Naar: Aion

16/01/2023

Nog steeds geen enkele transactie te zien ! Bedrag van 8.000 euro niet te zien! Facturen letterlijk 23 keer verzonden ! Zelfs vandaag de chat dienst die mij om het factuur vraagt ! Wat een bende oplichterij !!!!! Ik wil vandaag mijn geld op mijn rekening !

V. V.

Naar: Aion

17/01/2023

Na testaankoop te contacteren heb ik mijn bedrag ontvangen! Dossier afgesloten # ook stopzettingen van al mijn rekeningen bij Aion bank, nooit meer ! #


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform