Meest recente klachten

R. J.
16/04/2024

proefperiode laten verlopen

Beste,Adobe Ik ging in op een proefperiode gratis gebruikt te maken van adobe. Te laat geannuleerd en nu moet ik betalen.maandelijks €/mnd 48,38. Nu wil ik dit stopzetten en wordt mij een bedrag aangerekend enerzijds van 199 euro stopzetting Euro Stock en dan nog eens een soortgelijk bedrag om adobe zelf stop te zetten. Bijkomend *ik heb er nooit gebruik van gemaakt. *bij stopzetting krijg je duidelijke melding en vele waarschuwingen van te betalen bedragen*dit in tegenstelling tot bij ingaan op proefperiode.Staat enekl melding van een maandelijks te betalen bedrag. Actie gedaan vandaag Adobe Stock stopgezet mijn creditcard via card stop stopgezet. Blijkbaar te laat en moet ik een klacht formuelren zodat de 199 euro er niet vanaf gaat. Adobe bereiken is voor mij ook niet mogelijk vandaar dit schrijven naar testaankoop.

Afgesloten
B. C.
16/03/2024

ongewenst jaarcontract

Beste, Ik heb ongeveer dezelfde klacht als de persoon hieronder. Ik heb illustrator aangekocht met 7 dagen gratis om te testen. Ik heb nu bijna een jaar het programma getest, maar het programma voldoet niet aan mijn wensen, dus betaal ik nu voor het programma niet te gebruiken omdat ik nog 70€ moet bij betalen om mijn abbonement stop te zetten.Klacht eerdere persoonJE KLACHT:J. D.aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM20/11/2019Beste,Ik heb een trial gebruikt van Adobe Premiere Pro. Hiervoor moest ik een kredietkaart nummer ingeven en dergelijke.De applicatie heeft nooit gewerkt op mijn computer (ik moest zelfs virtualisatie gebruiken en dergelijke, en de computer is er te traag voor)Blijkbaar werd er na 7 dagen trial een automatische factuur opgemaakt voor het verder gebruik van de software. Die is uiteraard betaald omdat Adobe mijn kredietkaart gegevens had.Het grootste probleem is dat om dit ongewenste abonnement (dat niet eens werkt) wil annuleren, ik nog eens 100 euro extra zou moeten betalen.Dat vind ik onaanvaardbaar, en een pure pesterij.Ik heb al gesproken met de Adobe klantendienst via de website, en die hebben mij dan een ander aanbod gemaakt, dat ik 3 maanden gratis zou krijgen als ik niet annuleer. Daar ben ik uiteraard niets mee, want de applicatie werkt niet.Gewenst oplossingAnnulatie van het abonnement

Afgesloten
B. V.
9/12/2020

LIDMAATSCHAP

Beste , ik had over een 2 tal maanden een proefversie van Adobe acrobat on line aangevraagd en nu blijkt dat er maandelijks lidmaatschap in rekening wordt gebracht.Ik heb al meerdere mails naar Adobe gestuurd maar geen reactie , zelfs niet via de chat.bovendien is alles nog eens in het engels.Er staat ook een verwijzing naar een nederlands mail adres dutch-custserv@adobe.commaar daar krijg je de foutmelding dat deze niet actief is.Als je telefoneert wordt de lijn na een tijdje onderbroken.Ik zoek dan ook een weg om direct dit stop te zetten als ik mijn account wil stopzetten via de website rekent men daar 90 € voor aan voor vroegtijdige stopzetting !Graag jullie hulp , alvast bedankt.

Opgelost
J. D.
20/11/2019

Ongewenst jaarcontract

Beste,Ik heb een trial gebruikt van Adobe Premiere Pro. Hiervoor moest ik een kredietkaart nummer ingeven en dergelijke.De applicatie heeft nooit gewerkt op mijn computer (ik moest zelfs virtualisatie gebruiken en dergelijke, en de computer is er te traag voor)Blijkbaar werd er na 7 dagen trial een automatische factuur opgemaakt voor het verder gebruik van de software. Die is uiteraard betaald omdat Adobe mijn kredietkaart gegevens had.Het grootste probleem is dat om dit ongewenste abonnement (dat niet eens werkt) wil annuleren, ik nog eens 100 euro extra zou moeten betalen.Dat vind ik onaanvaardbaar, en een pure pesterij.Ik heb al gesproken met de Adobe klantendienst via de website, en die hebben mij dan een ander aanbod gemaakt, dat ik 3 maanden gratis zou krijgen als ik niet annuleer. Daar ben ik uiteraard niets mee, want de applicatie werkt niet.

Opgelost
R. V.
29/09/2019

Adobe CC abonnement annuleren is te kostelijk

Beste,Laat ik alvast beginnen dat ik zeker geen klachten heb over jullie software (Photoshop). Echter, omdat ik de prijs van mijn Adobe CC abonnement veel te duur vind in verhouding tot hoeveel ik er gebruik van maak (slechts eenmaal om de zoveel maand), had ik graag mijn abonnement geannuleerd.De mail dat jullie mijn jaarcontract met maandelijkse betaling opnieuw een jaar gingen verlengen in augustus, is mij echter niet opgevallen tussen jullie vele andere reclame mails. Verder stond ik er ook niet echt bij stil dat je een maandelijks abonnement bij jullie niet zomaar kan stopzetten (zoals wel het geval bij ook maar ieder ander online abonnement dat ik ooit gehad heb).Nu rekenen jullie mij €60.45 om mijn abonnement waarvoor ik €12.09 per maand betaal op te zeggen. Ik vind dit echt veel te hoog, en gezien het jullie niets/bitter weinig kost om iemands abonnement te annuleren, lijkt me de enige bedoeling hiervan om mensen het gewoon opzettelijk moeilijk te maken om hun abonnement af te sluiten.Bovendien zie ik dat je op een heel jaar slechts 14 dagen de tijd krijgt om je abonnement kosteloos te annuleren. Dit lijkt me helemaal niet nuttig bij een maandelijkse betaling, alvast toch niet voor de consument.Hierbij had ik jullie dan ook graag verzocht te overwegen om toch geen annuleringskosten in rekening te brengen. Dit is ronduit te duur voor mij.Met vriendelijke groeten,Robin Vandaele.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform