Beste, Ik heb ongeveer dezelfde klacht als de persoon hieronder. Ik heb illustrator aangekocht met 7 dagen gratis om te testen. Ik heb nu bijna een jaar het programma getest, maar het programma voldoet niet aan mijn wensen, dus betaal ik nu voor het programma niet te gebruiken omdat ik nog 70€ moet bij betalen om mijn abbonement stop te zetten.Klacht eerdere persoonJE KLACHT:J. D.aan: ADOBE SYSTEMS BELGIUM20/11/2019Beste,Ik heb een trial gebruikt van Adobe Premiere Pro. Hiervoor moest ik een kredietkaart nummer ingeven en dergelijke.De applicatie heeft nooit gewerkt op mijn computer (ik moest zelfs virtualisatie gebruiken en dergelijke, en de computer is er te traag voor)Blijkbaar werd er na 7 dagen trial een automatische factuur opgemaakt voor het verder gebruik van de software. Die is uiteraard betaald omdat Adobe mijn kredietkaart gegevens had.Het grootste probleem is dat om dit ongewenste abonnement (dat niet eens werkt) wil annuleren, ik nog eens 100 euro extra zou moeten betalen.Dat vind ik onaanvaardbaar, en een pure pesterij.Ik heb al gesproken met de Adobe klantendienst via de website, en die hebben mij dan een ander aanbod gemaakt, dat ik 3 maanden gratis zou krijgen als ik niet annuleer. Daar ben ik uiteraard niets mee, want de applicatie werkt niet.Gewenst oplossingAnnulatie van het abonnement