Terug

LIDMAATSCHAP

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

09/12/2020

Beste , ik had over een 2 tal maanden een proefversie van Adobe acrobat on line aangevraagd en nu blijkt dat er maandelijks lidmaatschap in rekening wordt gebracht.Ik heb al meerdere mails naar Adobe gestuurd maar geen reactie , zelfs niet via de chat.bovendien is alles nog eens in het engels.Er staat ook een verwijzing naar een nederlands mail adres dutch-custserv@adobe.commaar daar krijg je de foutmelding dat deze niet actief is.Als je telefoneert wordt de lijn na een tijdje onderbroken.Ik zoek dan ook een weg om direct dit stop te zetten als ik mijn account wil stopzetten via de website rekent men daar 90 € voor aan voor vroegtijdige stopzetting !Graag jullie hulp , alvast bedankt.

Berichten (2)

B. V.

Naar: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

04/01/2021

Beste Graag reactieMvg Bruno

B. V.

Naar: ADOBE SYSTEMS BELGIUM

05/01/2021

Beste Graag uw reactie met een oplossing !Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform