Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 46
- Aantal klachten *
- 15
- Afgesloten klachten*
- 93%
- Antwoordratio*
- 7 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Bewust misleidende informatie geven & niet naleven wettelijke waarborgen
Geachte mevrouw/heer, Op 16 april 2025 kocht ik een LSC Smart Connect rotatable camera van jullie huismerk in uw winkel en betaalde ik er 22,95 € voor. Sinds half november 2025 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Het werkt niet meer, en kan op géén enkele manier gekoppeld worden, noch aan de app of wifi. Niets helpt, zelfs een reset heeft geen resultaat. In het bijzonder, kan op géén enkele manier gekoppeld worden, noch aan de app of wifi. Gisteren 8 december heb ik mij aangeboden in de winkel Action Stadsfeestzaal Antwerpen waar ik het artikel kocht. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Henri Bijlagen: De kassabon kleeft op de verpakking van het toestel, helaas is het bestand te zwaar om aan de klacht te hangen. • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Niet een klacht maar eerder een vermoeden van bedrog
Hierbij zou ik u er attent willen maken dat mijns inziens de zalmolie van Action geen of weinig met vis te maken heeft. https://www.action.com/nl-be/p/3010002/mr-goodlad-zalmolie-voor-honden/
Veel reclam maar nergens geleverd
En maar reclame maken voor die noodradio die in geen enkele winkel, ik heb er 5 gedaan, 100 km gereden voor den drol, in Zedelgem, Raversijde (Oostende), Oostende & Roeselare geleverd zijn. Mijn benzine voor niks verreden en wat is jullie antwoord hier op ???????
Mijn bestelling is niet bezorgd. Niemand heeft me al 14 dagen geholpen.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 10 mei. Op 15 juli was het pakket onderweg om bij mij afgeleverd te worden. Terwijl ik de zending via de track & trace-link controleerde, zag ik plotseling dat het pakket werd teruggestuurd. Niemand heeft mij gebeld of een e-mail gestuurd ter informatie. Ik was de hele dag op mijn adres aan het wachten. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar zowel de vervoerder als Action. De vervoerder liet mij weten dat de afzender (Action) een retourzending heeft aangevraagd en dat het pakket daarom is teruggestuurd. Ik ontving een e-mail waarin stond dat ik mijn probleem met Action moest oplossen. Sindsdien heb ik meerdere keren contact opgenomen via het contactformulier. De webshop van Action heeft op geen enkele manier geholpen. Ik heb geen duidelijk antwoord gekregen. Ik ben de dupe geworden, zelfs opgelicht. Want ik heb noch het product, noch mijn geld. Ik wacht dringend op hulp en eis mijn terugbetaling. Bestelnummer : 320000507809
levering en tracking
Op 2 mei vuurkorf op webshop Action besteld . In de namiddag mail ontvangen met DPD tracking nummer en met het bericht dat pakket verzonden is . Bij nazicht op DPD site is het nummer onbekend . Dinsdag telefonisch contact opgenomen met Action , operator vroeg zelfs niet naar het bestelnummer , beweerde niks te kunnen ondernemen en brak het gesprek af . Woensdag terug contact opgenomen , vriendelijke dame , maar kon alleen een ticket maken . Ze kon niet zeggen of het reeds verstuurd was of wanneer het geleverd zou worden . Eigenlijk wist ze niks en kon ze ook niks raadplegen , gokte er maar op los toen ik vroeg wat het bestelde produkt was . de gegevens : Bestelling 320000498594 track en trace : 05162983808058 ( onbekend bij DPD ) Ticket nummer Action 921395
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 7 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
