Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 44
- Aantal klachten *
- 18
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 7 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet een klacht maar eerder een vermoeden van bedrog
Hierbij zou ik u er attent willen maken dat mijns inziens de zalmolie van Action geen of weinig met vis te maken heeft. https://www.action.com/nl-be/p/3010002/mr-goodlad-zalmolie-voor-honden/
Veel reclam maar nergens geleverd
En maar reclame maken voor die noodradio die in geen enkele winkel, ik heb er 5 gedaan, 100 km gereden voor den drol, in Zedelgem, Raversijde (Oostende), Oostende & Roeselare geleverd zijn. Mijn benzine voor niks verreden en wat is jullie antwoord hier op ???????
Mijn bestelling is niet bezorgd. Niemand heeft me al 14 dagen geholpen.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 10 mei. Op 15 juli was het pakket onderweg om bij mij afgeleverd te worden. Terwijl ik de zending via de track & trace-link controleerde, zag ik plotseling dat het pakket werd teruggestuurd. Niemand heeft mij gebeld of een e-mail gestuurd ter informatie. Ik was de hele dag op mijn adres aan het wachten. Ik heb direct een e-mail gestuurd naar zowel de vervoerder als Action. De vervoerder liet mij weten dat de afzender (Action) een retourzending heeft aangevraagd en dat het pakket daarom is teruggestuurd. Ik ontving een e-mail waarin stond dat ik mijn probleem met Action moest oplossen. Sindsdien heb ik meerdere keren contact opgenomen via het contactformulier. De webshop van Action heeft op geen enkele manier geholpen. Ik heb geen duidelijk antwoord gekregen. Ik ben de dupe geworden, zelfs opgelicht. Want ik heb noch het product, noch mijn geld. Ik wacht dringend op hulp en eis mijn terugbetaling. Bestelnummer : 320000507809
levering en tracking
Op 2 mei vuurkorf op webshop Action besteld . In de namiddag mail ontvangen met DPD tracking nummer en met het bericht dat pakket verzonden is . Bij nazicht op DPD site is het nummer onbekend . Dinsdag telefonisch contact opgenomen met Action , operator vroeg zelfs niet naar het bestelnummer , beweerde niks te kunnen ondernemen en brak het gesprek af . Woensdag terug contact opgenomen , vriendelijke dame , maar kon alleen een ticket maken . Ze kon niet zeggen of het reeds verstuurd was of wanneer het geleverd zou worden . Eigenlijk wist ze niks en kon ze ook niks raadplegen , gokte er maar op los toen ik vroeg wat het bestelde produkt was . de gegevens : Bestelling 320000498594 track en trace : 05162983808058 ( onbekend bij DPD ) Ticket nummer Action 921395
Levering
Op 27/11 bestelde wij een bed bij de Action webshop. Dit zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Ik kreeg een mailtje met de bevestiging en daarna een mailtje van het bezorgbedrijf ( Van Eck ) dat het onderweg zou zijn. Maandag 2/12 bleef ik de hele dag thuis maar werd er niets bezorgd. Dinsdag 3/12 nam ik contact op met Van Eck om de status te checken. Zij gaven me de info dat het bed MANCO is. Dit wou zeggen dat het bed kwijt geraakt is. Ik moest contact opnemen met Action om te checken wat de oplossing was. Bij Action kreeg ik de info dat ik een dossier moet starten bij hen en dat dit 10 werkdagen kon duren en ze verder niets voor me kunnen doen. Ik heb dan gevraagd om het geld terug te storten ( 629 euro ) maar dit konden ze niet doen. Ik moet morgen 4/12 terug contact opnemen met hen. Ik wil mijn geld terug en het bed moet meteen geannuleerd worden. Kan hier iets aan gedaan worden? Bedankt!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 7 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten