Geachte mevrouw/heer,
Op 16 april 2025 kocht ik een LSC Smart Connect rotatable camera van jullie huismerk in uw winkel en betaalde ik er 22,95 € voor.
Sinds half november 2025 vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Het werkt niet meer, en kan op géén enkele manier gekoppeld worden, noch aan de app of wifi. Niets helpt, zelfs een reset heeft geen resultaat.
In het bijzonder, kan op géén enkele manier gekoppeld worden, noch aan de app of wifi.
Gisteren 8 december heb ik mij aangeboden in de winkel Action Stadsfeestzaal Antwerpen waar ik het artikel kocht.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Henri
Bijlagen: De kassabon kleeft op de verpakking van het toestel, helaas is het bestand te zwaar om aan de klacht te hangen.
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs