Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
J. C.
29/04/2025

Niet gevraagde dienst

Geachte mevrouw/heer, Op 20-02-25 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €  52. Dat moet echter een vergissing zijn daar ik nooit een opdracht of dienst heb gevraagd.. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 0. en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
J. M.
11/01/2025

bETALING VAN FACTUUR

Beste, Begin december 2024 hebben wij een factuur ontvangen van 30 euro van Fix it Faster.Wij hebben toen onmiddellijk een mail gestuurd dat wij die firma niet kende. Een week later was het 50 euro,wij hebben weer terug gemaild maar weer zonder reactie en daarna nog enkele mails ,allemaal zonder antwoord. Dit moet een vergissing zijn ,wij kennen deze Fix it Faster niet. Wij betwisten die faktuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur,namelijk 50euro,en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, J.MONNENS

Afgesloten
A. T.
29/12/2024

Ten onrechten ontvangen factuur Fixtaster

Geachte mevrouw/heer, Op 27/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 30 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb u reeds gevraagd om mij niet als klant te beschouwen (eigenlijk ben ik nooit een klant geweest) en heb dan ook niets van uw website gedownload of gebruikt Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken en te vernietigen. Deze factuur zal ik dan ook niet betalen Met vriendelijke groet, Marc Vermeulen

Afgesloten
E. M.
16/12/2024

ongevraagde diensten bij Fix it Faster

Geachte mevrouw/heer, Op 16/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 30,00. Dat moet echter een vergissing zijn: Bij mijn weten heb ik geen diensten bij u aangegaan, of toch zeker niet levenslang zoals in uw mail van 16/12/2024 vermeld. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, EM

Afgesloten
G. M.
10/12/2024

Fake abonnement

Geachte mevrouw/heer, Op 03/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 136 € . Dat moet echter een vergissing zijn: Heb nooit een abonnement genomen voor jullie diensten. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Tobi Gabri¨¨els Klantnummer: UDFK7085930179

Opgelost
I. V.
4/12/2024

Factuur

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: [reden van de betwisting]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Opgelost
D. D.
14/11/2024

Betwisten faktuur

Geachte mevrouw/heer, Op 14/11/24 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 30 Dat moet echter een vergissing zijn: [reden van de betwisting]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 30, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
L. W.
23/10/2024

Onterecht abonnement

Geachte mevrouw/heer, Op 05/10/2024 heeft mijn dochter van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 74.50. Dat moet echter een vergissing zijn: mijn dochter heeft nooit een contract afgesloten met uw firma. Door misleidende reclame kreeg u haar gegevens en maakt u daar misbruik van. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 74.50, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
E. V.
4/10/2024

Ongewenst abonnement

Op 24/08/2024 was mijn kleindochter bezig met het proberen maken van een cv. Hiervoor was ze aan het rondkijken op het internet en kwam ze de site van CVneed tegen. Ze moest inloggen met haar mailadres en kon daarna beginnen met het opmaken van een cv. Van zodra ze klaar was en haar cv wilde bekijken, moest ze deze downloaden en kwam er een melding dat ze moest betalen als ze deze wil downloaden. Daarvoor was zij totaal niet op de hoogte dat het een betalende site was want dat was niet haar intentie. Zij heeft de cv dus NIET gedownload, maar ontving op 09/09/2024 een eerste mail met verzoek tot betaling. Ze was enorm geschrokken want ze had niets gedownload. Op 10/09/2024 heeft ze dan een eerste mail gestuurd om te laten weten dat ze niets gaat betalen omdat ze niets heeft gedownload. Er werd in een automatische mail gemeld dat er binnen de 5 werkdagen zou geantwoord worden. Blijkbaar kon je binnen de 14 dagen kosteloos annuleren, maar daarvoor moest je opnieuw de website raadplegen wat zij niet meer durfde. Er werd een eerste antwoord ontvangen op 24/09/2024, dus de kans om kosteloos te annuleren was ook al voorbij. Daarna heeft ze toch op de site op abonnement op abonnement annuleren gedrukt na nog een paar mails en hierdoor ontving ze een tweede factuur voor de maand na opzeg die ook nog eens betalend was. Hierna kreeg ze opnieuw een mail waarin stond dat het abonnement toch nog niet is opgezegd, ze moet hiervoor op een link drukken wat ze nu dus niet meer durft. De aanmaningen blijven volgen.

Afgesloten
N. E.
1/10/2024

Cvneed

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: [reden van de betwisting]. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € [bedrag], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform