Terug

Ten onrechten ontvangen factuur Fixtaster

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

A. T.

Naar: Fix it Faster

29/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27/12/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 30 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb u reeds gevraagd om mij niet als klant te beschouwen (eigenlijk ben ik nooit een klant geweest) en heb dan ook niets van uw website gedownload of gebruikt Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken en te vernietigen. Deze factuur zal ik dan ook niet betalen Met vriendelijke groet, Marc Vermeulen

Berichten (2)

Fix it Faster

Naar: A. T.

12/01/2025

Beste klant,Bedankt voor je mail. Helaas kunnen wij met het e-mailadres waaruit je mailt geen order in ons systeem vinden. Om ervoor te zorgen dat we de juiste gegevens en informatie kunnen inzien, verzoeken we je vriendelijk om een bestelnummer of e-mailadres met ons te delen dat bij ons bekend is. Pas dan kunnen we je verder helpen en eventuele aanpassingen verrichten aan je openstaande order. Vertrouwende je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Anna Klantenservicemedewerker Fix It Faster Op zo 29 dec 2024 om 12:45 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. T.

Naar: Fix it Faster

14/01/2025

Ik gebruik soms marcvermeulen@telenet.be en soms annietack@telenet.be. Ik ben niet akkoord met die factuur die te onrechte gemaakt werd. Ik ben er ingeluisd, zoals zovele anderen. Ik zal die factuur niet betalen.

Bemiddeling door Testaankoop 30 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform