Op 24/08/2024 was mijn kleindochter bezig met het proberen maken van een cv. Hiervoor was ze aan het rondkijken op het internet en kwam ze de site van CVneed tegen. Ze moest inloggen met haar mailadres en kon daarna beginnen met het opmaken van een cv. Van zodra ze klaar was en haar cv wilde bekijken, moest ze deze downloaden en kwam er een melding dat ze moest betalen als ze deze wil downloaden. Daarvoor was zij totaal niet op de hoogte dat het een betalende site was want dat was niet haar intentie. Zij heeft de cv dus NIET gedownload, maar ontving op 09/09/2024 een eerste mail met verzoek tot betaling. Ze was enorm geschrokken want ze had niets gedownload. Op 10/09/2024 heeft ze dan een eerste mail gestuurd om te laten weten dat ze niets gaat betalen omdat ze niets heeft gedownload. Er werd in een automatische mail gemeld dat er binnen de 5 werkdagen zou geantwoord worden. Blijkbaar kon je binnen de 14 dagen kosteloos annuleren, maar daarvoor moest je opnieuw de website raadplegen wat zij niet meer durfde. Er werd een eerste antwoord ontvangen op 24/09/2024, dus de kans om kosteloos te annuleren was ook al voorbij. Daarna heeft ze toch op de site op abonnement op abonnement annuleren gedrukt na nog een paar mails en hierdoor ontving ze een tweede factuur voor de maand na opzeg die ook nog eens betalend was. Hierna kreeg ze opnieuw een mail waarin stond dat het abonnement toch nog niet is opgezegd, ze moet hiervoor op een link drukken wat ze nu dus niet meer durft. De aanmaningen blijven volgen.